Gå til innhold

Båndbreddemåler på Hardware.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lenge vente på at hw.no skal komme med noe sånt. :)

 

ikke akkurat så nøyaktig på min raske jobb linje.

 

Nedlastingshastigheten din er 12195 kbits/sekund.

Opplastingshastigheten din er 3763 kbits/sekund

 

Karte ikke under noen omstendigheter å få over 4mbit ut.

(digi.no sitt gav 11mbit opp)

 

mens på min private 8mbit NGT linje fikk jeg bedre resultat.

 

Nedlastingshastigheten din er 6734 kbits/sekund.

Opplastingshastigheten din er 719 kbits/sekund

Lenke til kommentar
Bra at dere har skikkelige linjer ihvertfall. ITavisen makser på ca. 11000kbit/s, her makser den på ca 17000kbit/s med Mozilla/Firefox, med IE6 makser den på ca 32000kbit/s. Opera derimot klarer ikke mer enn 15000kbit/s. Skuffende...

5263959[/snapback]

 

Jeg får ikke noen forskjell fra om jeg bruker IE6 eller Opera. Resultat med opera:

 

Nedlastingshastigheten din er 32000 kbits/sekund.

Opplastingshastigheten din er 6024 kbits/sekund.

Lenke til kommentar
dette liker jeg ikke. forumet er tregt nok fra før om det ikke skal bli enda tregere! og disse serveren er for overbelastet bla bla bla feilmeldingene er utrolig irriterende!

5263995[/snapback]

 

At de integrerer en hastighetsmåler trenger ikke å påvirke noen av de tingene du skriver der..

Lenke til kommentar
dette liker jeg ikke. forumet er tregt nok fra før om det ikke skal bli enda tregere! og disse serveren er for overbelastet bla bla bla feilmeldingene er utrolig irriterende!

5263995[/snapback]

 

At de integrerer en hastighetsmåler trenger ikke å påvirke noen av de tingene du skriver der..

5264012[/snapback]

 

Hehe.. skulle til å si det samme.. Tviler på at forumet og båndbreddemåleren ligger på samme server (eller linje for den saks skyld). :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
Også jeg merket at den ikke er helt god på kajppe linjer (100 Mbit), spesielt ikke på upload, det burde kanskje stå noe om dette? (Regner med det er en flaskehals et sted i systemet)

 

AtW

5263985[/snapback]

 

Hva i all verden gagner du med å teste 100Mbits-linjer mot denne testen? Hovedpoenget med slike tester er å gi vanlige folk med vanlige adsl-abonnement en mulighet til å se hvordan de ligger an når det kommer til ytelse jevnført med pris. Ikke å teste universitetslinjer!

 

Våkne nå.

 

mvh

Lenke til kommentar
Bra at dere har skikkelige linjer ihvertfall. ITavisen makser på ca. 11000kbit/s, her makser den på ca 17000kbit/s med Mozilla/Firefox, med IE6 makser den på ca 32000kbit/s. Opera derimot klarer ikke mer enn 15000kbit/s. Skuffende...

5263959[/snapback]

 

Jeg får ikke noen forskjell fra om jeg bruker IE6 eller Opera. Resultat med opera:

 

Nedlastingshastigheten din er 32000 kbits/sekund.

Opplastingshastigheten din er 6024 kbits/sekund.

5263999[/snapback]

 

Jepp, nesten nøyaktig det samme som jeg oppnår på 100/100

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...