Gå til innhold

Julekalender 2005 - luke 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er greit nok at hw.no skal kjøre konkurranse i år men å da kalle det julekalender i forhold til at jeg og mange med meg hadde gledet oss til det som tradisjonelt har vært hw julekalenderen (pressede juletilbd fra diverse nettbutikker) synes jeg personlig er noe missvisende.

 

Som en tidligere nevnte, sjansen for å vinne noe på slike konkuranser er såpass små at man kan like gjerne kjøpe flaxlodd. Tror også tilbudene som kom med på de tidligere kalenderne var bedre enn de såkalte "tilbudene" nettbutikkene nå operer med som ikke er langt unna normalprisen deres. Da kalenderen var en realitet turte de ikke satse på varer de skal kvitte seg med til kun 2% rabatt.

 

All ære til de som har brukt noen minutter til å sette opp detta istedet men for oss som har gleda oss til tradisjonen blir det bare skuffende greier. Og som lesere som faktisk hw.no er avhengige av (iallefall vil jeg nok tro at eierne i schibsted mener så) så må man ha lov å ytre sin mening og fortelle om ting som fører til mindre treff på siden i desember (noe dette garantert vil gjøre).

 

Er også snodig at det ved første øyekast ikke virker som det er mer enn ca 50 % av innleggene som forteller om skuffa folk, men når man ser etter i sømmene ser man at det er de samme få som forsvarer denne konkuransen gang på gang og skaper et urepresentativt bilde.

 

ipso facto:

 

konkuranse greit for de som liker sånt

fravær av den ekte kalenderen, skuffende og trist for oss andre

 

R.I.P.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...