Gå til innhold

Julekalender 2005 - luke 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry gutter, men dette var nedtur.

 

Syntes jeg var en riktig så dum idee!!

 

Jeg synes HW.no og det nettverket har hatt en UNIK posisjon som et samlepunkt og kunne ha lagt seg på en agresiv linje mot netshoppene og fått de aller aller beste tilbudene til dere.

 

Spm er om det var HW.no som kom på konkuransen, eller om det var butikkene som ikke så noe grunn til å gi HW.no noe hardware å selge siden de sikkert vil dra kundene til sine butikker.

Lenke til kommentar

Svæææææææært skuffet.

Hadde gledet meg som en unge til kalenderen, har gjort mange gode / morsomme kjøp her de siste årene. Blir ikke det samme med en konkurranse nei, det er det jo nok av resten av året. Nei dette var ikke bra, har forresten gått over flesteparten av web-shopene i guiden, og har hittil kun funnet 4stk. med kalender.

Skuffende adventstid i år ja :(

Lenke til kommentar
Jeg synes det er motbydelig at folk blir pissed fordi HW ikke presser frem gode tilbud for brukerene.

 

Jeg synes denne konkuransen var hyggelig, det skaper litt spenning om jula.

5234660[/snapback]

 

 

 

Vel, kan ikke akkurat si at jeg har sett så mange som er blitt pissed her ennå da....

 

Men litt av sjarmen med kalenderen til HW var jo at den inneholdt tilbud fra mange forskjellige nettsjapper, økte spenningen litt det.... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...