Gå til innhold

Demo av The Chronicles of Narnia (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En liten pirke-ting: Du skrev "Lucym" i artikkelen. :p

 

Anyways, er filmen en Disney-film? Oj, da kan det jo hende at den blir veldig bra likevel da, siden det aller meste som Disney spyler ut er ganske greit materiale. :)

Får prøve å laste ned demoen. Hvor lang tid bruker man ca. på å gå gjennom den? Er vel ikke en sånn 30-sekundersdemo, vel?

 

EDIT: Oj, fin hastighet her nå! Makser ut 4Bmit-linja helt. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Ja spillets styresystem er meget, MEGET dårlig.. ikke bare er det beregnet for kun keyboard spilling, men om man vil bruke musen så ender man opp mer forvirret enn en fisk på land.

 

Syntes spillet var et greit tidsfordriv, var ikke vanskelig og etter å ha fullført hele er jeg ikke på langt nær like spent på filmen, siden alle film sekvensene i spillet er hentet derfra. Spillets driv var ikke særlig stor, man satt og trykket seg øm og det var skjelden man egentlig hadde det svært gøy, men tiden gikk og det er vell det viktigste.

Lenke til kommentar

Har prøvd selve spillet på LAN, en kompis som hadde det, kom til et sted der jeg skulle nedkjempe et digert troll eller noe slikt, umulig å få tatt den, kanskje jeg gjorde noe feil, men hvær gang jeg hadde fått folkene oppå trollet ristet han det bare av seg og fikk 1/4 helse igjen.

Jeg syntes at styresystemet rett og slett suger, man må ha en slags yoystick for å spille, men det var spennende, litt avansert. Men gleder meg som en unge til filmen kommer ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...