Gå til innhold

Omtale av Harry Potter og Ildbegeret (DS/GBA)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er kanskje ikke så morsomt for voksne, men kanskje barn liker det? HP 1-3 på PC slo ihvertfall an hjemme hos oss. Er dette dårligere (for barn!) enn de foregående?

5218988[/snapback]

 

Jeg har ikke spilt alle spillene, men det forrige (Harry Potter og fangen fra Azkaban) var mye bedre enn dette spillet. Her er link til min anmeldelse av det spillet:

http://gamer.no/omtale/pc/harry_potter_og_...ra_azkaban/8109

Lenke til kommentar
Dette er kanskje ikke så morsomt for voksne, men kanskje barn liker det? HP 1-3 på PC slo ihvertfall an hjemme hos oss. Er dette dårligere (for barn!) enn de foregående?

5218988[/snapback]

 

Jeg har ikke spilt alle spillene, men det forrige (Harry Potter og fangen fra Azkaban) var mye bedre enn dette spillet. Her er link til min anmeldelse av det spillet:

http://gamer.no/omtale/pc/harry_potter_og_...ra_azkaban/8109

5219611[/snapback]

 

Takk! Da kjøper jeg ikke HP4.

Kan du anbefale noen andre spill for barn som hadde glede av Harry Potter og fangen fra Azkaban?

Lenke til kommentar
Kan du anbefale noen andre spill for barn som hadde glede av Harry Potter og fangen fra Azkaban?

5219819[/snapback]

Heisann,

 

jeg for min del har begrenset erfaring med HP-spillene, men hvis du vil ha noe som gjør lykken for barna, tilsier min erfaring at spill som The Legend of Zelda: The Wind Waker, Mario Kart: Double Dash!! og Super Monkey Ball for GameCube er innertiere, og dessuten veldig god moro for voksne også. Mario Smash Football er et annet forslag som kan være verd å sjekke.

 

På Nintendo DS kan jeg anbefale Mario Kart DS, Nintendogs, Kirby: Power Paintbrush eller Sonic Rush, blant annet, mens man på Game Boy Advance kan gjøre solide kjøp med Donkey Kong Country, Zelda: The Minish Cap og Super Mario Advance-spillene.

 

På PC vil jeg anbefale f.eks. Worms Armageddon eller Worms World Party, som riktignok har mye søt tegneserievold, men som er absolutt midt i blinken for barn fra rundt 9-10 år og oppover.

 

På PlayStation 2 vet jeg at Sly-serien er av god kvalitet, det første Jak & Daxter er ypperlig.

 

Bare de første jeg kom på, dette. Alt avhenger av hvilke plattformer som er aktuelle, men i alle tilfelle ville jeg være forsiktig med å gå for lisensbaserte spill. Mange av dem er direkte svake sammenliknet med titlene jeg listet over her, og bør egentlig komme langt ned på listen over hva man velger å bruke tid på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...