Gå til innhold

Trendnet TEW-611BRP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte godt dybden i artikkelen din. Spesiellt det at du følger så tett med på hva som foregår på utvikling av standarder. Du har tydeligvis satt deg grundig inn i enheten før du kokte sammen artikkelen.

 

Finner jo en del fremmede uttrykk i denne type tekster.

"WDS-systemet" er et eksempel på noe ubegripelig, men du henter deg inn med å forklare ihvertfall hvilket bruksområde som benytter seg av dette.

 

Gleder meg til å lese oppfølger artikler/tester om samme tema.

Lenke til kommentar

Hva med at dere legger inn Linksys WRT54G i sammenlikningen, dette er routeren mange (ihvertfall av mine bekjente) bruker som referanse når det gjelder routingytelsen. Etterhver som bredbånd i Norge passerer 10Mbit (noe f.eks. Chello Extreme gjør) er det jo endel routere som ikke henger med lengre,

Endret av ekm
Lenke til kommentar
Hva med at dere legger inn Linksys WRT54G i sammenlikningen dette er routeren mange velger å sammenlikne med.

5217926[/snapback]

 

Grunnen til det er at det er lenge siden vi testet den og de resultatene vi fikk da ikke stemmer med de boksene som er i dag. Men ytelsen til den tilsvarer standard 11g resultater som vil si mellom 22 og 28 Mbps med de forskjellige kortene vi tester opp mot.

 

Når det gjelder routingytelse takler v1 rundt 25 Mbps, mens de senere versjonene ligger mellom 35 og 40 Mbps. WRT54G med standardprogramvare har maks 1024 samtidige sesjoner, mens de modifiserte har opp til 4096 om jeg husker riktig. Den testede Trendnet routeren har 4096 som standard.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Flere problemer..

 

Når jeg prøver å legge inn schedule på mac adresse (slå av gjeldene pc i gitt tidspunkt) så forsvinner funksjonen Virtual server, må lagre de instillingene på nytt for at det skal virke.

 

Noen andre som sliter med denne routeren??

 

Samme programvare som D-Link 4300 Gaming routeren..

Endret av Razormail
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...