Gå til innhold

Radeon X1800 XT PE neste uke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
selv om ati gjerne tar litt mer tid enn nvidia, er det i det minste verd å vente på..

har omtrent bare brukt ati siden 1995. har hatt ett nvidia kort, har aldri hvert mer misfornøyd med et skjermkort.

 

aldri mer nvidia. satser heller på kvalitet foran kvantitet.

5199854[/snapback]

 

det blir det samme som å si, aldri mere mercedes for at A klassen tippet under elgtesten.. bah

spar oss for fanboy pratet.

 

Jeg syns det er synd at ATi ikke har klart å fådd ut kortene, men det er også litt greitt med ett troneskifte på toppen.

Lenke til kommentar

Tidligere erfaringer med et merke er verdt null og nada da det ikke er noen sammenheng mellom hvordan gamle kort har vært og hvordan nye kort er.

 

Å være fan av Nvidia eller ATI er heller ikke verdt en dritt, da du bare demonstrerer at du ikke lar spesifikasjoner og fakta avgjøre. Subjektive oppfatninger om hvordan et merke er viser kun at du er hjernevasket av markedsføring.

 

Håper imidlertid ingen tar dette personlig, det er ikke rettet mot noen spesielle her.

 

ATI har nok tapt denne runden i high-end markedet, men det er likevel relevant å lansere konkurrerende kort for forsøke å hente inn forspranget til Nvidia.

Endret av cybirg
Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig at ati får ut kortene denne gangen. Er så lei av venting. Ifølge artikkelen så blir x1800xt pe priset litt lavere enn flaggskipet til nvidia. Hvis prisen blir rundt 5000 kr, så kan det være et godt valg. Så lenge kortene kommer på lager rundt omkring, så er jeg iallfall grisefornøyd. Litt konkurranse bør Ati gi Nvidia nå. Prisene på 7800gtx 512 mb er altfor høye...

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Personlig har jeg hatt kort fra både ATI og Nvidia, og har vært storfornøyd med kortene fra begge parter.

 

Denne gangen velger jeg Nvidia fordi det ser ut til å være det beste valget for min del (vil ha rå ytelse når jeg først kjøper noe, så jeg går for 7800GTX 512). Hadde sikkert blitt fornøyd med ATIs toppkort også, men jeg gidder ikke vente i all evighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...