Gå til innhold

AMD-dobbelkjerne i bærbar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh! Jeg har lengta lenge etter en sånn en.

I mange lange uker har jeg nå gått rundt å sagt: "Kan jeg kjøpe en bærbar som virkelig svir balle? Jeg vil ha en bærbar som kan gjøre 100000fps i CS, lade ut batteriet raskere enn du kan si 'hundrekilowatttimer', og svi både bukse og hud av lårene mine før windows har loaded ferdig. Er det mulig? Alt på en gang? Med wide(ass)screen?"

 

Jeg er kanskje krass nå, men jeg har en slik "desktoperstatter". Jeg syns hele konseptet er dumt og unødvendig.

Lenke til kommentar

Det jeg mener: skal du spille tunge spill, kjøper du stasjonær. Skal du bare jobbe og kanskje helst ha med deg maskinen litt rundt omkring, kjøper du en billig bærbar med god batteritid. Desktoperstattere er bare dumt, siden denne har nøyaktig de samme funksjonene som en laptop til langt lavere pris ville hatt, samtidig som den utvikler enormt mye mer varme. Dette er ikke noe en student tar med seg ut i parken for å skrive på...

 

Men finnes det folk som mener de har behov for en sånn her, så værsågod... ;)

 

edit: digg var den, joda, men jeg hadde heller kjøpt en stasjonær til langt lavere pris hvis det bare var for best mulig speccs. Denne her kan vel knapt kalles "bærbar".

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Denne ser ut som en ren blåkopi av HyperSonic Aviator FX7 [...] Evt. at det er Hypersonic-PCen som er blåkopi av Alienware.
Ikke mere enn Netshop 1559 er en blåkopi av Tundra 1559. Begge er 'rebrands' basert på samme basismodell. I dette tilfelle Clevo D900K. Det er mange som selger disse under forskjellige merkenavn. Endret av qwert
Lenke til kommentar
Det jeg mener: skal du spille tunge spill, kjøper du stasjonær. Skal du bare jobbe og kanskje helst ha med deg maskinen litt rundt omkring, kjøper du en billig bærbar med god batteritid. Desktoperstattere er bare dumt, siden denne har nøyaktig de samme funksjonene som en laptop til langt lavere pris ville hatt, samtidig som den utvikler enormt mye mer varme. Dette er ikke noe en student tar med seg ut i parken for å skrive på...

 

Men finnes det folk som mener de har behov for en sånn her, så værsågod...  ;)

 

edit: digg var den, joda, men jeg hadde heller kjøpt en stasjonær til langt lavere pris hvis det bare var for best mulig speccs. Denne her kan vel knapt kalles "bærbar".

5185454[/snapback]

 

Min far bruker en desktop-erstatter, fordi han ville ha en billig PC som ytet bra, men til tider så tar han med PCen til kunder, og da er det kjekt å kunne lett laste den i bilen, og kjøre avgårde. Til slikt bruk vil jeg si en desktop-erstatter er bra saker.

 

AtW

Lenke til kommentar
hva er vitsen med og ha så mye høyere oppløsnign på en berbar, den skal spilles på og da skal det helst brukes native oppløsning på skjermen. Desktoperstattere er helt greie de, tenk på de som ikke har al verdens av plass på skrivebordet men som vil ha mye power.

5185937[/snapback]

 

ikke for å være gnien men det er vel endel billigere å mekke større skrivebord enn å kjøpe den gærningen av en bærbar.

Lenke til kommentar

Vil vel heller kalle dette en LAN party maskin mer enn en bærbar. Bruken av bærbare er veldig forskjellige. Jeg har en P-M laptop med grei batteri tid. På den tiden jeg har hatt maskinen har jeg kun hatt bruk for batteriet når jeg sitter på do å gjør mitt fornøyde. Så får min del er det rent likegyldig om batteriet er bra eller dårlig. Så lenge det holder til en episode av southpark eller simpsons er det greit

Lenke til kommentar

Vel lanserte denne nyheten for 1,5 uke siden da... men men....

 

Hypersonic kjører jo på samme chassi som alienware, bare at de har modifisrt look'n på klappskjermen.. akuratt som at de sett barepå merket på shuttle SN95G5 (AW 5300)

 

Supre pc-er har 3 bekjente som kjøpte nylig fra England

www.lanplayers.com ( It's here real gaming starts)

'

Gallery 05

post-40443-1132594855_thumb.jpg

Endret av Åsmund@ATi
Lenke til kommentar

Det er vel ikke en COM OG en LPT-port jeg ser bakpå der? :ohmy: Visste ikke sånt noe fantes på laptop lenger, men i USA har de vel kanskje ikke skjønt vitsen med USB ennå. Plass til 10 usb-porter i stedet for de sluggerne der...

Det sto ikke noe om batterilevetid vel?

 

EDIT: liten trykkfeil

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...