Gå til innhold

Fyrer opp under dobbelkjerneduell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slike ting som dette som gjør at en får lyst til å gå tilbake til å bruke Intelmaskiner igjen, man merker jo uansett lite eller ingenting til forskjellen.

Jeg må vel kun begynne å bygge Intelmaskiner igjen for mine "kunder" da blir det mellom 40- 80 maskiner mindre med amd prosessorer pr år , alle monner drar :hmm: og selvskryt hater jeg

Lenke til kommentar
Jo jo, AMD har jo tidligere også gått ut med "billige" reklametriks rettet direkte mot konkurenten, håper bare de husker på at det ikke er lurt å kaste stein i glasshus  :hmm:

5184334[/snapback]

satt også og tenkte det samme. Denne type reklametriks er vel litt som å pisse i buksa når man fryser, dvs kan være at det føles bra der og da, men kjipt når det fryser :) Det er kanskje ment humoristisk, men spørs om Intel er enige. Må si jeg er veldig skeptisk, kan ikke si at dette gir meg noe mer lyst til å kjøpe AMD CPU, uansett hva utfallet blir. Den største risikoen er sef at de blir oppfattet som useriøse i kjølvannet av denne type stunt.

 

edit:

Og Intel er sikker ikke redde for å bruke dette mot dem senere.

Endret av kindings
Lenke til kommentar
1. Moore's Law has been replaced by "Paul's Paradox": the number of canceled products per year at Intel will double every year after the introduction of the AMD Opteron processor.

Kanskje ikke så lurt å kaste stein i glasshus

THE K10 LOOKS TO BE dead, or at least really really delayed

AMD's K10 is delayed or dead

Forbauser meg at hardware.no ikke har hatt noen sak om dette, skyldes kanskje at kilden ikke er seriøs nok :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...