Gå til innhold

Video fra Age of Conan: Hyborian Adventures (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig kul trailer. Gleder meg desto mer nå!

 

Synes likevel at det er litt snålt at man må ha internett for å "gjøre ferdig" spillet. For meg er det ikke noe problem, da jeg, som mange andre, har bredbånd. Men det finnes jo fortsatt mange i verden som sitter på modem enda da.

 

Avean: Det KAN bli revolusjonerende! Söldner skulle også bli revolusjonerende. Det ble bare drittdårlig.

Men når man tenker på at Funcom har laget Anarchy Online og Den Lengste Reisen, tror jeg nok ikke vi har noe å bekymre oss for! :)

Lenke til kommentar

Mine følelser etter denne traileren --> :dribble:

 

Dette så meget lovende ut ja. Så meget fint ut, og heftig. Med tanke på at Funcom er flink med det de driver med, så kan dette bli en interesang introduksjon på "nye" veier.

 

Men tør liksom ikke glede meg. Store produksjoner bruker somregel å implodere på sin egen vekt og ikke klare å levere det de lover.

 

Men krysser fingrene for at det vi ser, er det vi får. Gleder meg, og håper jeg kommer meg på ordentlig ADSL når den tid kommer. Sitter for tiden på Satelitt DSL, dial up med 512 kb nedlasting :p

Lenke til kommentar
Veldig kul trailer. Gleder meg desto mer nå!

 

Synes likevel at det er litt snålt at man må ha internett for å "gjøre ferdig" spillet. For meg er det ikke noe problem, da jeg, som mange andre, har bredbånd. Men det finnes jo fortsatt mange i verden som sitter på modem enda da.

 

Avean: Det KAN bli revolusjonerende! Söldner skulle også bli revolusjonerende. Det ble bare drittdårlig.

Men når man tenker på at Funcom har laget Anarchy Online og Den Lengste Reisen, tror jeg nok ikke vi har noe å bekymre oss for! :)

5171806[/snapback]

 

Men er litt forskjell mellom FunCom og det drittselskapet Soldner ble laget av da ;)

FunCom har jeg faktisk stor respekt for og utviklerne der er stort sett gamere selv som vet hva markedet vil ha .

Lenke til kommentar

Dette må jo bli bra. Det får faktisk ikke lov til å bli noe annet, da jeg er er en veldig stor fan tegneseriene satt til det hyborianske universet (verdenen Conan og Kong Kull henger i) , og har lest det aktivt siden jeg var ung og litt dummere. :)

 

(Jeg er nemlig forsatt dypt skuffet over det forrige spillet som hadde noe med E. Howards Conan å gjøre, så jeg håper virkelig at dette blir bra.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...