Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En mer ergonomisk riktig plassering av betjeningsknapper er da lite å forvente, selv av en lavpris produsent!

En liten kommentar til rakib sitt innlegg under her. 70 timer er jo flott, men er det testet ut i å være virkelighet? Sony har bommet grovt på sine oppgitte batteritider på småelektronikk før. 70 timer kan jo være f.eks. uten hodetelefon koblet til...

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

"It's a Sony" har ikke helt den samme gode klang lenger. Sony har laget en del stygge snubletråder for seg selv i senere tid.

Dessuten så finnes det mange gode alternativer til Sony. En bør fokusere på pris, kvalitet og holdbarhet på et produkt uten å la seg blende av om det er fra f.eks. Sony (eller Apple).

Når bl.a. Sony velger å konkurrere i lavprismarkedet med produkter produsert i lavkostland, kan man like så godt vurdere andre lavprisalternativer og kanskje få mer for pengene, istedet for å betale ekstra for merkenavnet Sony.

 

-Men for mange er merkenavn viktig og gir også kanskje en økt følelse av et trygt produkt. Desverre er det ikk mindre feil lavprisprodukter fra kjente store merker, enn de mer "ukjente". Da snakker jeg ikke om å sammenligne med ekstremt sjeldene og billigbillig "no name" produkter....

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Sony har for min del sagt klart i fra at de ikke vil ha meg som kunde. Den siste ukens fadeser med spyware på orginale plater, og åpning av en rekke sikkerhetshull er et klart signal om at de ikke ønsker oppegående kunder som vet hva de kjøper.

 

Hvis noen mot formodning ikke har fått med seg hva Sony har gjort i det siste, les denne artikkelen: http://programmer.no/art.php?artikkelid=21017 og gjerne klikk videre på "Relaterte artikler" og trådene som følger artiklene.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

For meg så det ut som den var formet for å ligge i hånden (for løpeturer og slikt)?

 

Men uansett var det for mye annet som trakk ned her ja.

 

Det at Sony prøver å hindre folk i å kopiere skivene sine uansett hvor mye problemer det skaper for folk med windows maskiner ser jeg ikke helt som relatert her. :w00t:

Lenke til kommentar

bra test:)

med en liten humoristisk vri i teksten gjorde den litt artiere å lese :)

For meg så den spilleren der ut som en stoppeklokke

Den hadde vel ikke tidtaker nei?

 

En ting er sikker, skal aldri noen sony produkter inn i mitt hus, og denne fadesen med denne mp3 spiller forsterker bare det.

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Synes ikke det burde vært satt opp mikrofon og radio på minussida. Det er begrenset hva man får med på en liten, billig spiller. Ellers slenger jeg meg med på de som sier at programvaren er det største minuset. Og som Sony høres ikke like trygt ut lenger nei... Ettersom programvaren gjør at spilleren blir låst til én PC, inneholder vel den også en del snusk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...