Gå til innhold

Forceware og Catalyst i nye versjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av dere som bruker MSI grafikk-kort, installerer dere drivere fra selveste NVIDIA eller bruker dere drivere levert av MSI?

Hva er best?

 

La oss si at jeg sitter med et MSI 6600GT og jeg pleier å sjekke om det er nye drivere gjennom MSI Live Monitor hvor den kontakter MSI.

Og det i mitt tilfelle viser ForceWare 77.77 som den siste.! heh.!!

Lenke til kommentar
Av dere som bruker MSI grafikk-kort, installerer dere drivere fra selveste NVIDIA eller bruker dere drivere levert av MSI?

Hva er best?

 

La oss si at jeg sitter med et MSI 6600GT og jeg pleier å sjekke om det er nye drivere gjennom MSI Live Monitor hvor den kontakter MSI.

Og det i mitt tilfelle viser ForceWare 77.77 som den siste.! heh.!!

5161762[/snapback]

 

Driverene du får gjennom MSI er ikke noe annerledes ett nVidia sine offisielle. Snarere tvert om..

 

Så bruk nVidia sine offisielle du.

Lenke til kommentar
Og man må fortsatt inn i registeret og forandre på ASTT til 1 og alle ASTT_NA til 0 for å få frem Adaptive Antialiasing :/

 

Maybe next time ..

 

//Advancer

5161914[/snapback]

 

Dette er en funksjon som ble "åpnet" for R520 serien i denne omgang, kommer vel som default til resten av seriene som støtter dette

 

Til artikkelforfatter: Hmm... å kalle driverne til ATi som Catalysator blir jo nesten litt feil, da det i teorien ikke kan sammenlignes.

En katalysator vil jo i utgangspunktet fjerne/stjele litt ytelse, mens jeg opplevde faktisk en liten økning med disse driverne ;) =)

Endret av ExcaliBuR
Lenke til kommentar
Til artikkelforfatter: Hmm... å kalle driverne til ATi som Catalysator blir jo nesten litt feil, da det i teorien ikke kan sammenlignes. En katalysator vil jo i utgangspunktet fjerne/stjele litt ytelse, mens jeg opplevde faktisk en liten økning med disse driverne ;) =)

5162268[/snapback]

En katalysator er i ordets rette forstand noe som øker hastigheten på kjemiske reaksjoner. Det er også dette som skjer i katalysatorer på biler.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Catalyst

Lenke til kommentar

Dette er god nok grunn til at jeg laster ned Catalyst 5.11:

(hvis det er reelle tall, og ikke bare noe ATI skryter av)

# Doom 3 performance improvement of up to 38%

# Quake 4 performance improvement of up to 60%

# Older OpenGL titles such as Quake 3, Arena, and Wolfenstein: Enemy Territory, have performance improvements of up to 50%

 

https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2...tes.html#189260

 

Edit: Shit, gjelder det kun X1800?

Endret av meeg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...