Gå til innhold

Packard Bell på krigsstien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi, her var det mye spennende. Tydelig at de har hørt på folks ønsker før de har utviklet disse produktene.

 

Enheten benytter en 2,5-tommers harddisk. Medfølgende utstyr er fjernkontroll og kabel for fremvisning på TV-apparater. Prisen skal ligge på omlag 1500 kroner for enheten med 50 GB lagringskapasitet.

Hvilke harddisk-produsenter er det som tilbyr disker med 50 GB størrelse? Jeg har sett i reklamer fra diverse elektrokjeder også, men har trodd det dreier seg om fysiske 60GB-disker med 10GB skjult partisjon for enkel gjenoppretting.

 

Jeg synes mp3-spillerene virket interresante. Håper vi får se tester av de etter hvert.

 

Easy HDDrecorder DivX Edition kommer i versjoner med 80 eller 250 GB harddisker.

Denne kan også bli spennende. Jeg håper det blir mulig å skifte harddisk selv og enten sette den i nettverk med PC eller mulig å koble disken ut enkelt og sette den i en PC. Prisen på 3000kr er sikkert billig i forhold til konkurrerende spillere men jeg synes fortsatt det er noe dyrt. Håper i hvertfall denne er med på å presse prisen på slike opptakere nedover.

Lenke til kommentar
Oi, her var det mye spennende. Tydelig at de har hørt på folks ønsker før de har utviklet disse produktene.

 

Enheten benytter en 2,5-tommers harddisk. Medfølgende utstyr er fjernkontroll og kabel for fremvisning på TV-apparater. Prisen skal ligge på omlag 1500 kroner for enheten med 50 GB lagringskapasitet.

Hvilke harddisk-produsenter er det som tilbyr disker med 50 GB størrelse? Jeg har sett i reklamer fra diverse elektrokjeder også, men har trodd det dreier seg om fysiske 60GB-disker med 10GB skjult partisjon for enkel gjenoppretting.

 

Jeg synes mp3-spillerene virket interresante. Håper vi får se tester av de etter hvert.

 

Easy HDDrecorder DivX Edition kommer i versjoner med 80 eller 250 GB harddisker.

Denne kan også bli spennende. Jeg håper det blir mulig å skifte harddisk selv og enten sette den i nettverk med PC eller mulig å koble disken ut enkelt og sette den i en PC. Prisen på 3000kr er sikkert billig i forhold til konkurrerende spillere men jeg synes fortsatt det er noe dyrt. Håper i hvertfall denne er med på å presse prisen på slike opptakere nedover.

5161295[/snapback]

 

Men vil en slik HDDrecorder vite at du har satt i en større harddisk (regner med det er dette du vil med tankegangen din)? Det er jo ikke sikkert den er smart nok til å se de ekstra megabytene hvis kretsene forventer seg en 250 harddisk, men hvem vet og tiden vil vel vise..

Lenke til kommentar

Det er vel heller NEC som er på krigsstien, siden de som kjent eier pacard bell.

Som eier av en audio dream 256 mb kan jeg støtte opp under påstanden om at spillerne deres både ser å høres ut som plast.

 

Mp3 spilleren folk ønsker seg har ikke et vell av unyttige funksjoner, jeg nevner i fleng, og ta lærdom av dette Pacard bell:

Dobbel mini-jack - jiizuz, dette bruker man kanskje en gang i skuddåret

Karaoke funksjon: OIoi, spennende de første 3 sekundene, blir siden aldri brukt. Hvor teit er man ikke hvis man kjører igang karaoke for seg selv på en mp3 spiller!.

 

Her er det at konseptene åpenbarer seg, karaoke for 2 personer med de doble mini jack'ene.

 

Også dette blir mest sannsynelig kjedelig, fort. Regn med circa 5 sekunder med gøy.

 

Funksjoner som jeg vil ha på en mp3 spiler:

 

Oled skjerm

brenselcelle batteri

Ordentlig utgangstrinn

støtte for 3,5" (hehe)

rca utganger

Plug ünt play - (ekstern harddisk på pc)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...