Gå til innhold

TrackMania Sunrise eXtreme ute nå (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lastet det ned fra Gamershell nå (fikk best fart der).

Filen heter TmsExtreme_FromSunrise_Setup.exe (var pakket til zip).

 

Når jeg starter den, skjer det lite. TmsExtreme_FromSunrise_Setup.exe legger seg i prosesser i Task Manager, og det er alt. Ingen nye vinduer starter opp eller noe.

 

Trackmania Sunrise er installert fra før, og originalplaten står i CD-rom'en.

 

Hva kan dette være da?

Lenke til kommentar
jeg bare startet opp spillet og trykket på update game, lastet ned patchen fra den franske serveren og innstallerte og starte opp, gikk helt greit det

5160575[/snapback]

 

Prøvde det nå, men akkurat det samme skjedde. Ligger bare i Task Manager uten å gjøre noe mer ut av seg :hmm:

 

Mitt originale(!) TmSunrise kjører finfint som alltid, men jeg får ikke lagt inn denne feite oppgraderingen. Kjedelig..

Lenke til kommentar
jeg bare startet opp spillet og trykket på update game, lastet ned patchen fra den franske serveren og innstallerte og starte opp, gikk helt greit det

5160575[/snapback]

 

Prøvde det nå, men akkurat det samme skjedde. Ligger bare i Task Manager uten å gjøre noe mer ut av seg :hmm:

 

Mitt originale(!) TmSunrise kjører finfint som alltid, men jeg får ikke lagt inn denne feite oppgraderingen. Kjedelig..

5160737[/snapback]

Fant ut nå at jeg har et generelt problem på maskina med å installere nye programmer fra .exe-filer. Skal lage en egen tråd om det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...