Gå til innhold

Intel Yonah-logoer klare?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et av de bedre prosessornavngivningene jeg kommer på.

5157169[/snapback]

:yes: Absolutt. Pene navn.

 

Eneste jeg har å sette fingeren på er selve teknologien. Manglen på x86-64 ser jeg på som en svakhet når det kommer til oppgraderbarhet av OS.

 

el-asso. Det tenkte jeg også på. Men er det sikkert at de har fått merkevarenavnet ennå selv om de skriver ? Kommer ikke dette i så fall til å bryte med merkevarenavnene solo.jpg, tl170301.jpg og Tine Duo youghurt og Starwars Han Solo ?

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
It is important to note that trademark rights generally arise out of the use and/or registration (see below) of a mark in connection only with a specific type or range of products or services. Although it may sometimes be possible to take legal action to prevent the use of a mark in relation to products or services outside this range, this does not mean that trademark law prevents the use of that mark by the general public. A common word, phrase, or other sign can only be removed from the public domain to the extent that a trademark owner is able to maintain exclusive rights over that sign in relation to certain products or services, assuming there are no other trademark objections.

specific type or range of products or services

Så Intel har kun eierskap over "inside" når det kommer til prosessorer/datasystemer/ol.

Lenke til kommentar

Takk for oppklaringen JohndoeMAKT :)

Trodde det var [intel Inside]™ som var tm og ikke bare "Inside".

Intel navnet i seg selv er forresten ®

 

Når det gjelder Core™ forbauser det meg likevel at dette ble godtatt siden alle cpuer fra alle produsenter har en eller flere Cores™ :p

De får bare ikke lov til å bruke det i cpu-navnet. Lurer på hvem som stikker av med Dualcore™ ?

 

Simen:

Tenkte også i Harrison Ford baner ;) men nå gir vel innlegget til JohndoeMakt svaret på hvorfor ulike produkter tillates å ha samme navn så lenge de er i forskjellige markeder.

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
Synes de her lignet amatør logoer jeg også.

 

Et så stort selskap som intel bør få til noe bedre enn dette.

5157529[/snapback]

 

Amatør? Du prater hvert fall ikke av god erfarning! Det kan jeg banne på. Hva er det som er så galt med disse logoene? De har en stil over seg. Trenger ikke være så fancy for at det skal bli bra!

Lenke til kommentar
Synes de her lignet amatør logoer jeg også.

 

Et så stort selskap som intel bør få til noe bedre enn dette.

5157529[/snapback]

 

Amatør? Du prater hvert fall ikke av god erfarning! Det kan jeg banne på. Hva er det som er så galt med disse logoene? De har en stil over seg. Trenger ikke være så fancy for at det skal bli bra!

5157676[/snapback]

 

Jeg er enig, synes de nye logoene er fine, ekte eller ikke. Ellers er fosåvidt navneforslagene bra også, enkel og greie (kanskje litt for enkle, "core"? hva skal da neste genrasjon hete? Blir litt vel generellt navn kanskje?)

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...