Gå til innhold

Omtale av SSX On Tour (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, spillet har noen slags "degraderinger" fra SSX3 også. (Ihvertfall i mine øyne)

 

Hvor er DJ'en? Noen syntes DJ'en var irrterende, men det syntes ikke jeg, DJ'en ga liv til fjellet mens du skled nedover fjellet, nå er det litt... tomt.

 

Hvorfor er freeride en unlockable? Hvorfor kan man ikke få høyere rank av freeride?

Idiotisk nok føles spillet mer lineært ut pga. dette.

 

Stilen. Hvorfor ser den ut som omslaget på matteboka mi etter skoleåret?

Det verste er at Amped 3 ser ut til å herme.

 

Jeg skal ikke nevne karakterene. Eller nei, der gjorde jeg det jo.

 

På den annen side er skiene godt gjennomført, kudos til EA der. Men hvorfor kan man ikke bytte mellom ski og snowboard som man vil?

Enten eller er ikke noe morsomt valg.

 

Akkurat som Windows er mange ting rettet opp siden forrige versjon, men dobbelt så mange feil kommer også. Bare synd at EA ikke kan legge inn patching.

Endret av Hawko
Lenke til kommentar

Aah. Jeg gleder meg utrolig til dette spillet ligger i hendende mine. (Får det til jul) Jeg har prøvd det så vidt, og jeg må si at jeg reagerte litt på stilen i menyene. Alltid et eller annet mumitroll-lignende skapning som spiller gitar, hva har det med et snowboard-spill å gjøre? Jeg liker heller ikke rock'n'roll-stilen de har implementert, men det er bare smak og behag.

Lenke til kommentar
Hadde tenkt å lese denne omtalen for å se om SSX kunne havne i hylla men jeg takler ikke å lese på nynorsk...

 

Får heller lese på engelsk en annen plass.

5151464[/snapback]

 

Amen brother.. Tenkte akkurat det samme men når jeg forstod det var nynorsk ble det bare ekkelt å vanskeligt å lese.

 

MÅ absolutt slutte å skrive på nynorsk, er grusomt nok det som er rundtforbi.

Lenke til kommentar

Les her: Kan Gamer.no slutte med nynorsk?

 

Vennligst les det som står der. Vårt standpunkt, i korthet: Vi kommer til å ha artikler på nynorsk så lenge vi har journalister som har nynorsk som hovedmålform. Vi kan ikke slutte med bokmål heller, selv om de som synes det er lettest å lese nynorsk sikkert kunne ønsket det. Hvis dere sliter med å lese nynorsk, så er vel det mest et tegn på at dere trenger mer av det, og ikke mindre? :)

 

Videre innlegg i denne tråden om målformen til artikkelen vil bli slettet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kjøpte meg spillet nå, som Xbox 360'n min kommer. Etter å ha spilt det i 3-4 timer må jeg si jeg er skuffet. Hele spillet virker så rotete.. :hmm: Du føler liksom ikke hvor du står.

 

Karieremodusen er en _stor_ skuffelse! Kult at en kan lage sin egen figur, men gud hvor få valg der er. Og ting du kan kjøpe til figuren din. Nesten alt er tilgjengelig ved start, og dette er et labert utvalg. Et par klesplagg med forskjellig farge. Dette var det mye av i SSX3, personen din ble mye mer personlig i 3'ern en i On tour! Artig å se hva sprøtt en kunne få til figuren sin etter hvert som en besteg fjellet i 3'ern.

 

Eneste jeg likte med On tour er rankinglisten, farten og grafikken, som imponerer meg stort (PS2) Resten er skuffende, og jeg kommer ikke til å spille On Tour like lenge som jeg spilte Ssx3.

 

3'ern hadde og mye mer frihet synest jeg. Skal jeg gi karakter ender jeg opp med en 3'er.

 

Edit: Jeg er og enig med Hawko. Dj'n savner jeg. Spillet ble så stille og monotomt uten han. de skulle heller ha tatt dj'n et steg videre. Feks innringere som klaget på kjøringen eller utfordret deg over radion'n.

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...