Gå til innhold

Demo av Need for Speed: Most Wanted (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

fortsatt like latterlig som på xbox demoen, eneste forskjellen er at grafikken er bedre her. 150 mph gjennom en sylskarp sving, de har virkelig overgått seg selv,samt at det fortsatt føles som om det er 3mph

Lenke til kommentar

Jeg syns fartsfølelsen på spillet Eide!! MYE bedre en alle andre NFS spill..

Grafikken var og syk!! Helt til å dø av! HDR, motion blur og god texture gfx blanda sammen med gode shaders gjorde dette til en utrolig morsom og intense spill opplevelse..!!

Jeg kjører forøvrig bare 1024x768*32 alt på Max.. Men har 40FPS med mine spec :)

 

 

Konge spill!!

Lenke til kommentar
Laster ned nå. lurer på åssen lyden i motoren er?

Er så lei av spill med crappy motorlyd.

Underground 2 hadde ganske bra lyder(men ikke realistisk med hensyn til bilene)

Blir sikkert morro, men tror jeg blir fort lei, som med nfsu1 og 2.

5139554[/snapback]

 

Heftig lyd ! Likte ikke Underground jeg heller men dette var MEGET bra . Man har skademodeller på bilene og omgivelsene samt det er tusenvis av veier å kjøre og det er SYYYYKT stort . Bylandskaper til øde landeveier i ett og samme map .

 

Jeg ble ihvertfall helt frelst av dette !

Lenke til kommentar
Kjører man i en stor verden som i nfsu2 eller er man sperret på en bane?

På tide at politi er med igjen!

5139603[/snapback]

 

Man kjører i en stor verden ja.. men noe av det er sperret siden dette er demoen da.. Men Men.. KONGE SPILL er det iallefall! Ser sååå sykt bra ut! HDR really puts the emotion in the game ;)

Ble helt frelst jeg og..

Motorlydene er så råe! Sitter her med mitt Z-2300 Logitech anlegg, å spiller faen det anlegget klarer, hele huset rister! Pappa lurte på hva det var for film jeg så på :p:D

 

Gled dere!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...