Gå til innhold

Sniktitt på World of Warcraft: The Burning Crusade (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er spennende :)

 

Derimot lurer jeg på dette værsystemet som nevnes. Er det avklart at dette faktisk kommer? Og da som patch? Finnes det noe mer info om dette? Dynamisk værsystem er noe jeg håpet ville finne veien inn gjennom ekspanjonen, men om det kommer gjennom patch så er det vel så bra :)

Lenke til kommentar
Vi ønsker å bruke norske ord i den grad det er mulig. Det gjelder for alle artikler. Når det gjelder "zerg" så er det navnet på den ene rasen i StarCraft

Det visste jeg ikke. Uansett, blir det ikke feil å kalle instances for grotter? Jeg mener, se på Scarlet Monastery f.eks. Flygende ridedyr også for den skal skyld, man rir jo ikke akkurat i lufta :)

Lenke til kommentar
Hvorfor er det ingen som klager på at dette burde kommet kommet som en patch da? "Alle" klager jo på EA og tilleggspakkene de gir ut samtidig som de lovpriser Blizzard. Når sa Blizzard gir ut en ekspansjonspakke er "alle" fremdeles like glade og gleder seg til å kjøpe den......

 

Det har snart gått 1 år siden wow ble gitt ut, og det er på tide med en exp. Hvis vi ser på de tidligere spillene blizzard har gitt ut så vil jeg ikke si at exp. har gjordt spillene dårligere. Hvem spiller vel Starcraft uten Broodwar, eller Warcraft 3 uten Frozen throne for ikke å nevne Diablo II uten LOD?

Alle disse exp. har tilført myyyye til orginalspillet, orginalene blir liksom ikke helt det samme etter at exp. har kommet ut. Dessuten har blizzard et vesentlig bedre rykte på seg en EA, som tydligvis ikke bryr seg om kundene sine.

Kvalitet fremfor kvantitet.... og her får vi i både pose og sekk :)

Dette hadde blitt en veldig stor patch hvis blizzard. Jeg har ikke så veldig lyst til å laste ned minst 700mb hver gang jeg skal legge inn wow. Dessuten tjener de mye mer på å lage en exp. Hvis den holder den kjente blizzard standarden så har jeg ikke no problemer med å betale både 300, 400, 500 spenn for en exp. til et spill jeg ikke spiller lenger, men kanskje kommer til å ta oppigjen når den tid kommer. Min form for veldedighet :p

Endret av Mith
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...