Gå til innhold

SLI-minne fra Corsair


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk ikke Corsair lov til å bruke navnet "Fatal1ty" og måtte derfor finne på noe annet for å kunne ta ekstra betalt for brikkene sine? Er det noen som helst teknisk grunn til at minnet bør være "SLI-sertfisiert"?

5103746[/snapback]

 

Mulig de oppfyller et eller annet krav, men er det slik at andre brikker ikke oppfyller det? Og hva har disse kravene med SLI å gjøre?

 

AtW

Lenke til kommentar

Oi, å få hw SLI-sertifisert er ekstremt viktig. En vil ikke få den totale SLI opplevelsen hvis ikke samtlige innvolverte elementer er SLI-sertifiserte. At harddisker ikke er SLI-sertifiserte er et stort problem, hele 1,7 fps forsvinner!

 

Jeg kunne forresten ikke kjøpe meg et SLI-system, jeg har ikke SLI-sertifisert ræv og ville ikke sitte med et system som ikke kan prestere sitt ytterste.

Lenke til kommentar

Tror det er 0,0000666% større sjanse for at PC'n blir kidnappet av romvesener hvis man ikke bruker SLI-sertifisert RAM.

 

EDIT: Ok, i følge sidene til Corsair er det snakk om en sertifisering hvor minnemoduler som disse testes med helt spesifikke hovedkort for å sikre at de funker 101% sammen. Sikkert greit...

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar
Tror det er 0,0000666% større sjanse for at PC'n blir kidnappet av romvesener hvis man ikke bruker SLI-sertifisert RAM.

 

EDIT: Ok, i følge sidene til Corsair er det snakk om en sertifisering hvor minnemoduler som disse testes med helt spesifikke hovedkort for å sikre at de funker 101% sammen. Sikkert greit...

5103899[/snapback]

 

Skjønner fortsatt ikek hvorfor det har noe med SLI å gjøre...., har de testet det mot samtlige SLI-hovedkort, både nåværende og framtidige?

 

AtW

Lenke til kommentar
Tror det er 0,0000666% større sjanse for at PC'n blir kidnappet av romvesener hvis man ikke bruker SLI-sertifisert RAM.

 

EDIT: Ok, i følge sidene til Corsair er det snakk om en sertifisering hvor minnemoduler som disse testes med helt spesifikke hovedkort for å sikre at de funker 101% sammen. Sikkert greit...

5103899[/snapback]

 

har ingenting med sli å gjøre det da. funker brikkene på et hovedkort så spiller det ingen rolle om man har 1 eller 2 skjermkort. dumme corsair.

Lenke til kommentar

Endelig! :dribble: Da gjenstår bare å skaffe seg en SLI- sertifisert vifte slik at jeg kan dytte litt SLI- sertifisert luft over brikkene og oppnå en SLI- sertifisert overklokk. Håper de kommer i en SLI- sertifisert innpakning, og at Posten Norge oppnår SLI- sertifisering slik at de kan foreta en SLI- sertifisert leveranse av brikkene. SLI, ergo sum.

Endret av Frodin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...