Gå til innhold

IE-oppdateringer brekker nettsider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tabbe av MS! Sånn går det når:

1. Man har så omfattende programvare at man ikke klarer å holde oversikten over hva endringer vil gi av konsekvenser.

2. Man ikke tester skikkelig for feil før man utgir noe.

 

Jeg må bare si at det er trist at:

A. MS ikke rydder opp i problemene de selv skaper, men pålegger andre å rydde opp.

B. Kundene godtar tabber gang på gang.

 

Tordenflesk: er det noe forskjell på å brekke og knekke? Begge ord kan vel brukes om både nettsider og x antall skiløpere i påsken siden de har samme betydning.

Lenke til kommentar
Tabbe av MS! Sånn går det når:

1. Man har så omfattende programvare at man ikke klarer å holde oversikten over hva endringer vil gi av konsekvenser.

2. Man ikke tester skikkelig for feil før man utgir noe.

 

Jeg må bare si at det er trist at:

A. MS ikke rydder opp i problemene de selv skaper, men pålegger andre å rydde opp.

B. Kundene godtar tabber gang på gang.

5101049[/snapback]

Jeg kunne ikke sagt meg mer enig. Det var også noen slike problemer da SP2 kom til XP. Da måtte det lages patcher til magne program for å være kompatible.

 

For eksempel i min VK1-klasse, så var det over halvparten som ikke visste om at det finnes alternativ til windows. De påstår at ingen alternativ er gode nok og er fulle av feil, men godtar slike tabber fra M$ uten å stille spørsmål. Men det er ikke rart at det er slik. Jeg har blitt utsatt for "M$-propaganda" helt siden barneskolen. Men heldigvis så har noen tenkt på å alternativ til IE og windows etter at de hørte på meg. (kanskje på grensen til OT)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...