Gå til innhold

Sony Ericsson W550i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt denne i litt over 1 uke nå og er veldig fornøyd. Skjønner ikke helt matematikken i hos Amobils skribent... en typisk mp3-fil (av mine) er på 4,5 MB. 250/4,5=55. Sett at en vanlig CD har 12 sanger, blir det plass til 55/12=4,6 CD-er på W550. Det er litt mer enn det testen påstår...

 

Ellers fin og grundig test :-)

Lenke til kommentar

Litt overrasket over at denne er satt opp som etterfølgeren til S700i. Da S700i kom var den ganske teknisk avansert og virket mer som en proffmobil. Ville heller holdt en knapp på at W900i er oppfølgeren til S700i; samme formfaktor (nesten identisk størrelse), 3G og utvidbart minne. Riktignok walkman-telefon det også...

Lenke til kommentar
Litt overrasket over at denne er satt opp som etterfølgeren til S700i. Da S700i kom var den ganske teknisk avansert og virket mer som en proffmobil. Ville heller holdt en knapp på at W900i er oppfølgeren til S700i; samme formfaktor (nesten identisk størrelse), 3G og utvidbart minne. Riktignok walkman-telefon det også...

5093646[/snapback]

 

Hverken W550 (mid end) eller W900 (high end) er noen oppfølger etter S700, det er bare samme formen.

SE har utelatt kamera beskytelse over W900 sin linse, for å indikere at dette ikke er en dedikert kamera mobil fra SE.

:)

Oppfølger til S700 kommer senere.

 

Savner vel egentlig logikken i denne testen.

Er enig i at det er kjedelig at den ikke har minneutvidelse, men det er ikke i den prisklassen heller, og burde bli bedømt for det.

Dette gjelder også mht kamera...

Men bra test.

Kunne tatt med pris eks på hva minnekort koster, for å få litt helhet i testen kanskje?

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Vekten på 99 gram er heller ikke så verst for en telefon av dette kaliberet.

Stemmer det?

 

Jeg har søkt litt for å finne ut hvor mye denne veier nemlig, og det er mange sider som ikke opplyser noe om vekten i det hele tatt, men jeg har sett flere sider hvor det står 120 gram.

 

På testen deres og på infosyncworld står det 99 gram.

Men på gsm.no og gsmarena står det 120 gram.

Og på mobilebee og mobile-review står det 128 gram.

 

Vet ikke hva jeg skal tro jeg, når det er opplyst så mye forskjellig.

Den er jo litt tykk, men veier den så mye?

Endret av flymicro
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...