Gå til innhold

Høy kontrast fra BenQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

50.000? WOW Tror jeg hadde gått Epson Projektor EMP-TW600 i steden for da gitt.

 

Fikk demonstrasjon av denne på hjemmekino messa som var på plaza for en liten stund siden, den imponerte i mørke og LYSE rom. Satt på ørten spotter, så ikke bra ut før han trykket på en knapp, og vips var det like flott som i mørket.

 

Sinnsyk kvalitet tvers igjennom + at den bare koster 14 lapper. En kamerat av meg kjøpte denne og han er EKSTREMT kresen

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

God timing... men jeg er hovedsakelig på utkikk etter en projektor i 10-15.000 Kr klassen for tiden.

 

Må innrømme at Komplett har noen av de beste i denne prisklassen. Tenkt lenge på denne Panasonic PT-AE900 varianten, og fikk også råd om å ta en titt på Sanyo PLV-Z4 i samme slengen, siden Panasonic og Sanyo er de største rivalene hvert år på slike projektorer. Hver av disse har sine små svakheter, men jeg tror Panasonic'en frister mest pga. skarpere bilde (og mindre pixellation under en viss betraktnings-avstand).

 

Synd at SXGA projektorer slik som BenQ'en nevnt her (som har gode og høye kontraster) er "litt" stiv i pris... :hrm:

Lenke til kommentar

50000 er sabla mye peng for projektor, nå som utviklingen river avgårde såpass,, tviler ikke på at det er mange kjøpere der ute , men tror nok markedet for prosjektører til ungdom , er større, 50000 for noe som fort blir umoderne, er for mye for meg, leste med entusiasme til jeg kom til den siste linja ja.

 

hvorfor er det ingen som vannkjøler en slik projektor, og fex kaller varmen for et pluss i vinterkulda? alle har jo på ovnen om vinteren uansett så å kombinere de to må da gå an? hvor effektivt er egentlig avkjølingen oppunder taket? med vannslanger kommer man jo fort ned på gulvet for å få bedre kjøling.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
50000 er sabla mye peng for projektor, nå som utviklingen river avgårde såpass,, tviler ikke på at det er mange kjøpere der ute , men tror nok markedet for prosjektører til ungdom , er større, 50000 for noe som fort blir umoderne, er for mye for meg, leste med entusiasme til jeg kom til den siste linja ja. 

 

5085599[/snapback]

 

Rivende utvikling hindrer ikke at denne prosjektoren har blitt solgt i 2-300 eksemplarer den siste mnd.

Den er fortsatt den beste en chip dlp 720 prosjektoren på markedet.

At den nå koster 18000 har vel også noe med saken å gjøre.

 

Ellers føler jeg meg trygg på at denne fremdeles vil være det beste pris/kvalitet kjøpet 5-6 mnd til

 

Wildthing

Endret av Wildthing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...