Gå til innhold

Nytt medlem i GeForce Go 7-serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skuff. Hadde håpet på minst 8 pixel pipelines, 256 bit minnebuss og 128/256 MB minne...

 

Jaja, med så stort sprik mellom de nye brikkene får vi vel se en Go 7800(GT) etterhvert  også.

5070146[/snapback]

Kan love deg at det kommer til å komme noe imellom...

 

Det samme gjelder desktop! :yes:

Lenke til kommentar

Jepp, 7300 høres ikke akkurat som noen supermodell. Jeg synes egentlig spesifikasjonene høres ut som forventet for et sånt navn. Jeg håper selvfølgelig at prisen står i stil med ytelsen.

 

Jeg regner med det kommer både en 7600 Go for bærbare og en 7600-serie og 7300-serie for stasjonære.

Lenke til kommentar

Har noen spm: Noen som vet når det vil komme noe i Go 7600 klassen? Og hvor lang tid det vil ta etter den er lansert til det kommer laptoper som er mulig å få tak i med et slikt skjermkort?

 

Har nettopp bestilt meg en bærbar pc med GF GO 6600, og må si at jeg vurderer å avbestille dersom Go 7600 kommer snart... Og en ting til. I den pcen jeg har bestilt meg er det MXM-II modul skjermkort. Er det da sannsynlig at jeg kan få tak i et Go 7600 kort som passer inn? Og vil det i det hele tatt bli mulig for oss vanlige folk å få tak i slike MXM modul kort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...