Gå til innhold

Creative viser farger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rant trukket tilbake, se innlegg under... ;)

 

... men så er ikke Nano i nærheten av Zen når det kommer til funksjoner heller.

Øh. Zen kan spille WMA, Nano AAC, begge kan synkroniseres mot pc (Nano'n via iTunes), USB2.0 til både lading og overføring har begge to. Det eneste Zen'en har over Nano'n er radio. Er det nok til å si at Nano'n ikke kommer i nærheten av Zen'en? :hrm:

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

:D Den likte jeg. Jeg tror jeg må lese litt mer om denne.

 

Men er det flere enn meg som la merke til bildet:

zen_micro_photo_m.jpg

 

Siden denne er betydelig større enn iPod Nano, hvor digre er egentlig de enorme ørepluggene på bildet? På størrelse med et par druer? Hvordan får man så digre propper til å henge fast på øret?

Lenke til kommentar
Siden denne er betydelig større enn iPod Nano, hvor digre er egentlig de enorme ørepluggene på bildet? På størrelse med et par druer? Hvordan får man så digre propper til å henge fast på øret?

5066833[/snapback]

:blush: Du har selvfølgelig helt rett. Har egentlig aldri grublet over hvor stor Zen Micro'n er, og nå som du påpekte det måtte jeg jo kikke etter. Jeg trekker tilbake beskyldningene mine og setter meg i skammekroken med den røde nisselua på og ryggen til klasserommet...

 

Men jeg hadde fremdeles tatt Nano'n, da. 4 eller 8 gig? Ikke nok til alt jeg har av musikk likevel, så det blir uansett en favorittsamling, og det holder 4GB til. Resten kunne man brukt til bilder, men jeg kommer ikke til å frakte bilder i full kvalitet på den likevel, og siden det ikke er tv-utgang, så blir det bare den oppløsningen som skjermen klarer og da tar ikke bildene mye plass. Forøvrig er Nano'n billigere, og så utrolig mye tynnere. Valget er soleklart for meg... :mrgreen:

Lenke til kommentar
Siden denne er betydelig større enn iPod Nano, hvor digre er egentlig de enorme ørepluggene på bildet? På størrelse med et par druer? Hvordan får man så digre propper til å henge fast på øret?

5066833[/snapback]

:blush: Du har selvfølgelig helt rett. Har egentlig aldri grublet over hvor stor Zen Micro'n er, og nå som du påpekte det måtte jeg jo kikke etter. Jeg trekker tilbake beskyldningene mine og setter meg i skammekroken med den røde nisselua på og ryggen til klasserommet...

5067077[/snapback]

Å.. Det var ikke noe kritikk på den måten. Jeg mente noe helt annet. Nemlig at bildet ikke har virkelige proposjoner. Jeg tror øreproppene er photoshoppet oppå spilleren slik at spilleren ser mindre ut enn den egentlig er.

 

Edit: Det er vist riktige proposjoner likevel :blush:

zen-micro-photo2-m.jpgCreative-Zen-Micro-Photo_to.jpg

(klikkbart bilde)

 

Jeg får prøve å dra frem litt harde fakta her: (bredde, høyde, dybde, vekt)

Creative Zen Micro Photo: 51 mm, 83 mm, 17,2 mm 115 gram

Apple iPod Mini: 51 mm, 91 mm, 13 mm 103 gram

Apple iPod nano: 40 mm, 90 mm, 6,9 mm 42 gram

 

Zen har altså 9% mindre forside enn mini, men er 32% tykkere

Zen har altså 15% større forside enn nano, og er 2,5 ganger så tykk.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...