Gå til innhold

Omtale av Sniper Elite (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget bra skrevet omtale. Hadde tenkt å kjøpe inn dette spillet, men min WW2 mage er så stappa full at får jeg ikke noe nytt å fordøye så sprekker den.

 

WW2 er et konsept som er overbrukt i dagens spillemarkdet. Skal det være FPS/TPS hvor du skyter mot mennesker og ikke monster, må det være krigs spill. Skal det ikke være MP men SP så må det være WW2. Kunne sett frem til et FPS/TPS i Max Payne stil som IKKE omhandlet krigen.

 

Takk for omtale, og du er ikke alene med bendelorm i systeme :p

Lenke til kommentar

Takk for ros!

 

Dessuten, hvordan er den kunstige intelligensen i spillet? Det er jo viktig i et spill som dette.

5057629[/snapback]

 

Den kunstige intelligensen i spillet er jevnt over god, men kommer klartest til skue på de høyeste vanskelighetsgradene :)

 

spillet er langt bedre til pc (hvor grafikken faktisk er ganske grei).

synd dere ikke har anmeldt pc versjonen isteden

5058180[/snapback]

 

Dette tviler jeg ikke på. Selv om PC-versjonen ikke ble testet har jeg såvidt fått sett den og den viser blant annet med en bedre grafikk, noe som tar vekk dette nærsynte problemet til PS2-versjonen :)

Endret av EmmJay
Lenke til kommentar

Bra omtale. Er enig med ThomasM, om at grafikken til PC-versjonen er ganske bra. Har hatt mange underholdende timer med dette spillet nå. En del artige effekter er det også. Fett å se fienden halter av gårde etter et skudd i beinet. Eller det å følge kula gjennom luften. Nesten som på "Deerhunter"... :)

Endret av Shotgun
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...