Gå til innhold

Omtale av F.E.A.R. (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ble en smule skuffet,

 

som alle andre sci-fi FPS spill synsker kvaliteten på sluttet, "bossene" og de siste brettene blir veldig uintresante, var liksom "bli ferdig nå da"

eneste kule var /spoiler/ å stå mitt i en stor eksplosion /spoiler/

 

og de faktum at jeg syns fysikken hadde tatt en skritt tilbake fra HL2. og ikke minst matrial fysikken, skuddsikkre pappbokser osv.

og våpene var veldig kjedlige(skjer nesten altid når de tar å sci-fi'r opp våpen) og det faktum at nesten alle våpen hadde burst ble litt my for meg da selv, "sniper" rifla og rakketkasteren hadde det.

ble til at jeg gikk rundt med pistoler og hagla..

Lenke til kommentar
ble en smule skuffet,

 

som alle andre sci-fi FPS spill synsker kvaliteten på sluttet, "bossene" og de siste brettene blir veldig uintresante, var liksom "bli ferdig nå da"

eneste kule var /spoiler/ å stå mitt i en stor eksplosion /spoiler/

 

og de faktum at jeg syns fysikken hadde tatt en skritt tilbake fra HL2. og ikke minst matrial fysikken, skuddsikkre pappbokser osv.

og våpene var veldig kjedlige(skjer nesten altid når de tar å sci-fi'r opp våpen) og det faktum at nesten alle våpen hadde burst ble litt my for meg da selv, "sniper" rifla og rakketkasteren hadde det.

ble til at jeg gikk rundt med pistoler og hagla..

5051203[/snapback]

 

 

Smak og behag, gunfreak. Uten å komme med spoilere, så synes jeg avslutningen var kjempeflott.

 

Jeg er ikke enig i at fysikken har tatt et skritt tilbake siden HL2. Fysikken i skuddvekslingene kan rett og slett ikke sammenlignes, her er FEAR i en helt annen galakse. At man derimot ikke kan plukke opp en gjenstand, for så å kaste den avgårde synes jeg er helt greit. For øvrig kan man justere fysikkinstillingene fra 'minimum' til 'maksimum', men det har du sikkert funnet ut selv.

 

Personlig synes jeg våpenarsenalet var bra, kanskje bortsett fra en ganske patetisk smg.

Lenke til kommentar

Vil si dette var ein av de beste omtalene eg har lest den siste tida, meget bra.

 

"Det blir etter kvart veldig ubehageleg, og du har eigentleg lite lyst til å fortsette, men du greier ikkje rive deg laus. Du veit aldri kva som er rundt neste hjørne, og det er noko du raskt kan forelske deg i."

 

Det du skriver der, er nesten skummelt likt min tankegang :ermm:

Lenke til kommentar

Meget bra skrevet omtale. Når omtalen er slik at jeg blir urolig i stolen og føler jeg MÅ kjøpe spillet, da er omtalen perfekt i mine øyne :)

 

*titter i lommeboka*

*Ser hvite møll fly opp*

 

Ser ikke ut som jeg har råd til dette spillet med det første, og tror kanskje jeg heller venter med det til jeg kan pansjonere FX 5600 korte mitt med noe bedre :p

Lenke til kommentar

Leveldesignet er grøsselig dårlig. Samme endeløse lange korridorer. Enten i *gjesp* et generisk kontorbygg eller *gjesp* i et generisk industriområde. Synes heller ikke historien var så involverende, spesielt måten den blir fortalt på. Samtidig er det jo litt skummelt, og fysikk, lyd, gfx er helt på topp.

 

7/10.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...