Gå til innhold

Dropper nødSIM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Telenor er jo mer pålitelig enn Netcom da og jeg kan ikke huske at nettet til telenor har falt ut i det siste, imotsetnign til netcom som har hatt flere skandaler den siste tiden.

5038962[/snapback]

 

Kontantkortkundene til Telenor er kanskje ikke helt enig med deg her, de opplevde nylig både å ikke kunne ringe eller motta samtaler i opptil flere timer, og rot med ringesaldo. Men skryt til Telenor for raskt å fikse det hele, og tilby kompensasjon med ekstra påfyll på kontantkortet for de som ble rammet!

 

Du nevner flere skandaler hos Netcom, og da lurer jeg på hvilke du tenker på, utenom da nettet var nede og ustabilt flere døgn i strekk? Vil anse det som "en skandale", ikke flere..

Endret av escobar
Lenke til kommentar
Jeg referer bare til denne artikkelen http://digi.no/php/art.php?id=277603

5050653[/snapback]

 

De to gangene var jo rett etter hverandre med samme problem hvis jeg ikke husker helt feil, altså 1 gang med ca. 2 døgn uten dekning.

 

EDIT: Telenor er flinke med mobil dekning, men flere ganger i året kan store deler av kommunen min være uten internett og alt, det gjelder alt i fra butikker, terminaler, telefon og mye annet for alle kunder...

Endret av datating
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...