Gå til innhold

Sniktitt på Superman Returns (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva? En Supermann-film i 2006? Steike, den må jo bli dømt til å bli noe overkrydret møkk, slik som Fantastic 4. Det er sjeldent at spillmatiseringer blir bedre enn filmene de blir "konvertert" fra, så jeg regner med at dette spillet heller ikke akkurat blir neo spess.

Blir vel som Batman Begins-spillet. Folk tror faktisk at "denne kan være den ene, den som endrer trenden!", men neeeeida. :roll:

 

EDIT: Så opp litt info om filmen nå. Det er visst Bryan Singer som er regissør. Da har jo faktisk filmen en sjanse! :)

 

BTW: Langella skal faktisk spille i den også. :p

 

Sjekk ut bildet hans da. hvilken spil-badguy ligner vel ikke han på? ;)

Langella

 

EDIT2: Steike, arkiv-footage av Marlon Brando. :hmm:

 

EDIT3:

Eventuelt som Spiderman 2, var kult med alt friheten de første dagene, men etterhvert ble du lei.

Ultimate Spider-Man, som har kommet nå nylig, er da ganske bra. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
ser nesten for godt ut til å være sant. sikker på at det er ingame?

5649305[/snapback]

Skjermbildene er hentet fra en trailer som skal slippes via et foreløpig uannonsert nettsted 28. februar. Tror ikke det er nevnt spesifikt om det er in-game-grafikk vi ser på disse bildene.

Lenke til kommentar

Kunne vært morsomt å sett dette på pc. Men den gang ei? Jeg håper dette spillet kan leve opp til noen av forventningene. Stor by som funker på samme måte som GTA, og at man virkelig flyr! Ikke svever i 15 km/t i luften.

Jeg har også sett på bildene og synes byen ser dårlig ut. Bygningene ligner på noe alá Midtown madness/Spiderman opplegg fra 2001. Menmen, får håpe på det beste da..;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...