Gå til innhold

Powerbook forbedres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apple har oppgradert enkelte av sine Powerbook-modeller med blant annet bedre skjerm og kraftigere grafikk.

Les mer

5032789[/snapback]

 

Kan ikke sammenlikne prisen på disse med Aopen 1557-9 el.l. maskiner, disse er en helt annet klasse vet du :o)

 

Sammenlikner du med IBM T-serie og R-serie, er det noe annet... Men da er ikke forskjellen i pris så stor heller.

Lenke til kommentar

Sier meg enig med fredrik. Skjønner ikke at Mac som har så bra skjermer ikke kan få opp oppløsningen litt.. Har ganske så lyst på 12" PB, men greier ikke jobbe på 1024x768. Det burde gå an å få til det uten noen prisøkning. Vil ikke sammenligne med PC'er, men mener seriøst at til den prisen burde 12'eren ha minst 1280 oppl. og 1 gig ram.

Da hadde jeg nok ikke vært i tvil lenger.. Spes nå som den har fått superdrive som standard.

 

**edit:

Mens jeg først er inne på det her: Kan noen forklare hva som rettferdiggjør prisforskjellen på iBook og PB? Hvis jeg setter opp PB og iBook med samme specs er det 5000,- forskjell, og det er kun å gå opp fra 1,33-1,5GHz og superdrive.. Kan ikke så mye om forskjellen på disse to, men det virker jo som galskap? PB'en ser kanskje så mye fetere ut at det nesten er verdt det, men.. :p

Endret av Nargile
Lenke til kommentar
Sier meg enig med fredrik. Skjønner ikke at Mac som har så bra skjermer ikke kan få opp oppløsningen litt.. Har ganske så lyst på 12" PB, men greier ikke jobbe på 1024x768. Det burde gå an å få til det uten noen prisøkning. Vil ikke sammenligne med PC'er, men mener seriøst at til den prisen burde 12'eren ha minst 1280 oppl. og 1 gig ram.

Da hadde jeg nok ikke vært i tvil lenger.. Spes nå som den har fått superdrive som standard.

 

**edit:

Mens jeg først er inne på det her: Kan noen forklare hva som rettferdiggjør prisforskjellen på iBook og PB? Hvis jeg setter opp PB og iBook med samme specs er det 5000,- forskjell, og det er kun å gå opp fra 1,33-1,5GHz og superdrive.. Kan ikke så mye om forskjellen på disse to, men det virker jo som galskap? PB'en ser kanskje så mye fetere ut at det nesten er verdt det, men.. :p

5037472[/snapback]

 

Jeg har 12" og må si at 1024x768 er toppers på en skjerm av denne typen. Aller helst hadde jeg sett en wide 12" med 1280x720/768/800 til HD, men det kommer kanskje over nyttår sammen med Intel.

 

Gå til en AppleStore og sammenlign iBook 12" og PB 12". En annen verden. Alle jeg har møtt på skolen med iB vil heller ha PB etter et par uker. Den er rett og slett MYE sleekere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...