Gå til innhold

Omtale av Football Manager 2006 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En omtale *før* spillet slippes på markedet? Trodde dere hadde som policy å vente til lanseringsdato i Norge før dere publiserte reviews :)

 

Gleder meg til det kommer, og den første patchen kommer, som visstnok skal fikse den beryktete penalty-shootout-bug'en. Får bare håpe den (patchen) ikke bringer med seg tusen nye bugs, som vanlig... :ermm:

Lenke til kommentar
Var kanskje ikke den mest objektive omtalen jeg har lest, men hva gjør det. Ingen FM-fans vil høre noe annet allikevel ;)

5031951[/snapback]

Neivel. Hadde blitt takknemlig om du kunne vist meg et stykke journalistikk som per definisjon er 100 prosent objektivt. :)

 

På hvilke punkter synes du denne omtalen svikter? Jeg ønsker alltid å forbedre måten jeg kommuniserer med våre lesere på.

Endret av mcgroven
Lenke til kommentar

Endelig en anmelder som har skjønt det!

Andre syter og klager over at her er "lite nytt". Det er jo hele poenget! FM er så bra at det kun er små justeringer som trengs! Men de er til gjengjeld som oftest både nyttige og etterspurte. SI er flinke til å lytte til fansen, slike at spillet blir best mulig!

Lenke til kommentar
Har aldri prøvd nettverks spilling i FM serien, heller ikke CM serien. Noen som har erfaringer? Går det greit?Genialt?

5032539[/snapback]

 

Det går fint, bortsett fra at det går tregt og blir kjederlig etterhvert(vertfall cm-spilla).

 

I multiplayer kommer det virklig fram at det økonomiske forholda har ingenting å si for om du blir sparket eller ikke, så det er bare førstemann til å få tak i stjernespillerene uansett pris.

 

Jeg har tapt spill hvor jeg har hatt solid overskudd i klubben, har skaffet mange nye fans og fått melding om at styret liker det jeg gjør, ble sparket på grunn av at jeg ikke lå øverst i tabellen(var ikke fare for nedrykk, lå midt på).

Lenke til kommentar
En omtale *før* spillet slippes på markedet? Trodde dere hadde som policy å vente til lanseringsdato i Norge før dere publiserte reviews :)

5029814[/snapback]

Vi kan gjerne publisere 1-2 dager før utgivelse, men ikke mer :-)

 

Hvor kan det bestilles henne?

5032258[/snapback]

Her har du noen alternativer i hvert fall: http://gamer.no/product.php?productId=31444&page=prices

 

Link til denne prisguiden finner du ved å trykke på "se priser fra XXX,-" rett under coverbildet til høyre for ingressen, eller klikke på "Finn beste pris for [spilltittel]" på slutten av hver artikkel. Evnt. kan du søke i prisguiden vår som det er link til i toppmenyen :-)

Lenke til kommentar
Var kanskje ikke den mest objektive omtalen jeg har lest, men hva gjør det. Ingen FM-fans vil høre noe annet allikevel ;)

5031951[/snapback]

Neivel. Hadde blitt takknemlig om du kunne vist meg et stykke journalistikk som per definisjon er 100 prosent objektivt. :)

 

På hvilke punkter synes du denne omtalen svikter? Jeg ønsker alltid å forbedre måten jeg kommuniserer med våre lesere på.

5032078[/snapback]

 

Jeg syntes på ingen måte du sviktet i omtalen. Dette spillet tiltaler en litt spesiell gruppe gamere og bør også omtales av en likesinnet. Det vil jeg si du i aller høyeste grad var. Det skinte ganske klart gjennom helt fra starten. :)

 

Blir litt det samme som når LOTR kom på Kino, da var det på en måte så høye forventninger at man måtte gi god kritikk og det beste var da selvfølgelig å gi penn og papir til en som var positivt forutintatt.

 

Så ikke ta dette som kritikk, jeg syntes det bare var litt moro. Så bare for meg anmelder løpe hjem fra jobben med CD'n under armen og sikkel nedover haka. La anmeldelsene være levende, det er ikke tung prosa som skal omtales heller.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...