Gå til innhold

Demo av UFO: Aftershock (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh.. der røyk mange timer med jobb og studier. Jeg har elsket spillene basert på dette konseptet siden jeg spillte det første UFO/XCom-spillet på Amiga'en en gang midt på nitti-tallet. Foreløpig er XCom: Apocalypse favoritten, selv om det var konsentrert til en by og ikke hadde det verdensomspennende apsektet de andre spillene har hatt.

 

Aftermath var noe skuffende, men greit nok. Manglet litt på både historie og gjenomføring. Syntes spesielt UFO/UFO-base oppdragene føltes litt krampaktige og klaustrofobiske og for identiske. Likte rett og slett ikke layout og grafikk.

 

Det jeg ønsker meg av nye spill innen denne sjangeren er påvirkning fra vær og natur. Regn, tåke, mørke og slike ting, som ikke bare skaper stemning, men som også er en faktor for oppdragene.

 

Uansett så gleder jeg meg. Jeg er en hund etter mer av det samme. Jeg tyvkopierte Aftermath, så da skylder jeg vel å kjøpe Aftershock denne gangen.

Lenke til kommentar

selv likte jeg UFO 2 best. 1'ern ble spillt en del, 3'ern forsto jeg ikke en dritt av...

 

aftermath var greit nok, dog en smule vanskelig etterhvert. spesielt da inni alien romshipa. ble slakta en del der ja. på det punktet likte jeg UFO 2 myyyye bedre.

 

men ser nå litt fram til dette her, og det må definitivt prøves ;)

Lenke til kommentar
selv likte jeg UFO 2 best. 1'ern ble spillt en del, 3'ern forsto jeg ikke en dritt av...

 

aftermath var greit nok, dog en smule vanskelig etterhvert. spesielt da inni alien romshipa. ble slakta en del der ja. på det punktet likte jeg UFO 2 myyyye bedre.

 

men ser nå litt fram til dette her, og det må definitivt prøves ;)

5027174[/snapback]

UFO 2, Terror from the Deep. MYYYYE vanskeligere spør du meg. Har runna 1'ern, Enemy Unknown, 3æern Apocalypse og UFO: Aftermath. Men Terror from the Deep syntes jeg var vanskelig.

 

Anyways, var innom lokale spillsjappa i dag og de skulle få det inn 4/11. Gleder meg. :dribble:

Lenke til kommentar
UFO 2, Terror from the Deep. MYYYYE vanskeligere spør du meg. Har runna 1'ern, Enemy Unknown, 3æern Apocalypse og UFO: Aftermath. Men Terror from the Deep syntes jeg var vanskelig.

 

Anyways, var innom lokale spillsjappa i dag og de skulle få det inn 4/11. Gleder meg.  :dribble:

5041288[/snapback]

Spelet er ute i mange andre Europeiske land (kom i jår). Er ei liste over nettbutikkar du kan bestillle frå her. Play.com er billige.

Lenke til kommentar
UFO 2, Terror from the Deep. MYYYYE vanskeligere spør du meg. Har runna 1'ern, Enemy Unknown, 3æern Apocalypse og UFO: Aftermath. Men Terror from the Deep syntes jeg var vanskelig.

 

Anyways, var innom lokale spillsjappa i dag og de skulle få det inn 4/11. Gleder meg.  :dribble:

5041288[/snapback]

Spelet er ute i mange andre Europeiske land (kom i jår). Er ei liste over nettbutikkar du kan bestillle frå her. Play.com er billige.

5042952[/snapback]

Skal til London om en uke, og har lite spilletid før det. Så jeg tror jeg kikker når jeg kommer dit.

 

Eneste ulempa er at jeg blir nødt til å 'dra på' dama når jeg skal ut å handle. Så da må jeg håndtere de vanlige 'skal du bruke penger på spill' kommentarene. Men det skal nok gå seg til, og jeg er glad i henne for det. :love::lol:

Lenke til kommentar
Skal til London om en uke, og har lite spilletid før det. Så jeg tror jeg kikker når jeg kommer dit.

 

Eneste ulempa er at jeg blir nødt til å 'dra på' dama når jeg skal ut å handle. Så da må jeg håndtere de vanlige 'skal du bruke penger på spill' kommentarene. Men det skal nok gå seg til, og jeg er glad i henne for det.  :love:  :lol:

5043624[/snapback]

'skal du bruke penger på spill' seier dama, og så handlar ho ny veske til 3000 kroner... :roll:;). Sikkert enklast å kjøpe det der da ja. Skal koma med nokon tankar om spelet når eg har fått testa litt meir, men fyrsteintrykket er veldig bra!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...