Gå til innhold

nForce4 SLI X16 fra Abit


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilket kort er best da ?

ASUS A8N32-SLI Deluxe eller nForce4 SLI X16 fra Abit?

5017233[/snapback]

 

Eneste jeg tenker er at jeg ikke har noe til overs for bios systemet på Asus hovedkort, men liker derimot Abit sitt. Ellers vil de vell kanskje bli ganske like. kanskje asus kortet blir noe mer overklokkingsvillig?

Lenke til kommentar

Med mindre de setter en lavere pris enn asus så tror jeg ikke abit får alt for mange salg. Entusiaster velger vel uansett DFI (som forøvrig har sitt cross fire kort klart 20.oktober - trend4pc.de).

 

Mulig jeg vinkler det meget subjektiv - men Abit har vel ikke kommet helt på top etter de ridde celeron oc bølgen eller?

Lenke til kommentar
Med mindre de setter en lavere pris enn asus så tror jeg ikke abit får alt for mange salg. Entusiaster velger vel uansett DFI (som forøvrig har sitt cross fire kort klart 20.oktober - trend4pc.de).

 

Mulig jeg vinkler det meget subjektiv - men Abit har vel ikke kommet helt på top etter de ridde celeron oc bølgen eller?

5017695[/snapback]

 

Og som du sier. Abit BH-6 var et toppkort. Har faktisk 3 stykker liggende i skapet :)

Lenke til kommentar

Har akurat kjøpt meg og montert dette kort fra abit :Abit AN8 Fatal1ty nForce4 SLI 4DDR-DIMM 2PCI 4PCIe SATA Raid Audio GB-LAN Firewire Socket939 ATX,stabilt som få og ikke noen problemer av noen slag under montering og instalasjon av Xp,har hatt Abit NF7-S V2.0 i 2 år uten noen problemer der og :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...