Gå til innhold

2. generasjon heatpipe fra Gigabyte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, jeg vet ikke hvordan denne her fungerer i praksis, men jeg syntes Schoone ser mer lovende ut enn det denne gjør. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308300&cks=PRL

 

 

 

Den så jo nesten litt i overkant svær ut da. Krever den tre kortplasser eller noe? ;) Ellers virker det som en god kjøler, om man da dømmer ut i fra de helt enkle omtalene en ser på komplett.no

Lenke til kommentar
Vel, jeg vet ikke hvordan denne her fungerer i praksis, men jeg syntes Schoone ser mer lovende ut enn det denne gjør. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308300&cks=PRL

 

 

 

Den så jo nesten litt i overkant svær ut da. Krever den tre kortplasser eller noe? ;) Ellers virker det som en god kjøler, om man da dømmer ut i fra de helt enkle omtalene en ser på komplett.no

5004838[/snapback]

Den kjøleren har jeg på mitt Asus X800XT PE. Den kjøler faktisk bedre enn orginalkjøleren! Anbefales!

 

Edit:Her er en test av Thermaltake Schooner på et Geforce 6800.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

 

Den så jo nesten litt i overkant svær ut da. Krever den tre kortplasser eller noe? ;) Ellers virker det som en god kjøler, om man da dømmer ut i fra de helt enkle omtalene en ser på komplett.no

5004838[/snapback]

 

Vel ser du på den til Gigabyte så er den ikke mindre den heller, begge disse to Heatpipe løsningene krever nemlig to kortplasser totalt. For meg som har en eldre shuttle box SB51G, så er AGP porten plaassert helt ytterst, slik at jeg ikke mister noe plass, derimot må jeg nok mikse og trikse litt, eventuelt dremle eller båre litt.

 

Frankie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...