Gå til innhold

Nokia E70 med vingetastatur og 3G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nydelig mobil. Den har så og si alt, og er ikke alt for stor heller. Ble mer forelsket i E60, men det får jeg heller si i trådene som kommer om den og den artikkelen :)

 

Forresten:

Nokia E70 er oppfølgeren til 6820 som dukket opp på markedet for omkring ett år siden.

Du har nok glemt 6822, som dere selv har testet en gang :)

Lenke til kommentar
wohaaoaowho!

Det var tingen det!

Heftig skjerm, kamera + 3g, EDGE, Wifi OG symbian! Til og med så er den ikke så stor(?). Denne fristet mer en N70,pga. tastaturet.

 

MEN, når man har åpnet tatstaturet, kan man bruke joystikken som mus? det hadde vært genialt!

Som mus? Hvordan da mener du?

 

Joysticken fungerer på samme måte, selv om den er åpen eller lukket. Og som du sier, den er ikke så veldig stor nei :)

Lenke til kommentar

Det jeg mener er:

Akkurat som mus og tastatur er for datamaskin. Er det tastaturet akkurat som på en masin. Når man åpner google, kan man da bruke joystikken som en mus på skjermen og føre den over til søkefelte. Deretter skrive inn med tatsturet.

 

Tok du det?

 

(Ikke mobb meg nå. Har aldri prøvd internett på en vanlig telfonen en gang. Men siden den har WIfi er det noe annet.)

Lenke til kommentar

:yes:

 

Madammen kommer til å gråte av glede når hun får se denne! HiiiHAAA!

ENDELIG en SERIØS oppdatering av "hennes" telefon på alle måter INKL qwerty tastaturet hun elsker og sverger til :thumbup:

 

Også jeg som har vært sååå fornøyd og ikke minst overlegen med 6230ien min. (ikke minst i forhold til specs/egenskaper til hennes 6820) :blush:

Kommer nok til å måtte bite i meg uttalelser som "kjøp deg en 6230i du også da vel".. hehe.. huff.. Kommer til å være NOE misunnelig når denne telefonen ligger på stuebordet hjemme med de utrolige specsene Nokia har servert i dag :cry:

 

På tide å få N91 ut i butikkene nå Nokia.. hører dere?? Det haster!! ;)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Har den videosamtalefunksjon? Ser likson ikke noe front-kamera... Litt kjipt..

Siden det er WLAN, betyr det at det at man kan surfe på nett med en web-browser? Slik som f.eks. QTEK 9090 etc. Skjermen er jo mindre men.

 

Ellers er den helt perfekt. QWERTY er jo bare elsk:P

 

Og pris? Hvor mye vil den koste? Jeg tenkter å bytte ut min kjære SX1 og de mest realistiske vag nå er N92 eller E70... Har noen pris og lanseringsdato på N92 og/eller E70?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...