Gå til innhold

Ghost Recon 3 og Test Drive Unlimited utsatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GR3 utsatt? Bra, meeeeget bra! Det betyr at det er større sjanse for at dette ikke bare blir noe utspyl av pengeslukende dritt. Det betyr at utviklerne kaaaanskje har tenkt på å komme med et nogen lunde seriøst spill.

 

Har sett traileren, og den ser patetisk ut. Fatter ikke hvorfor BÅDE Rainbow Six OG Ghost Recon skulle hoppe av fra sitt gamle, geniale gameplay, og lage noe sørpedårlig hollywood-dritt fylt med klisjèer helt opp til randen. :hrm:

Lenke til kommentar
[iC' date=11/10/2005 : 16:17] GR3 utsatt? Bra, meeeeget bra! Det betyr at det er større sjanse for at dette ikke bare blir noe utspyl av pengeslukende dritt. Det betyr at utviklerne kaaaanskje har tenkt på å komme med et nogen lunde seriøst spill.

 

Har sett traileren, og den ser patetisk ut. Fatter ikke hvorfor BÅDE Rainbow Six OG Ghost Recon skulle hoppe av fra sitt gamle, geniale gameplay, og lage noe sørpedårlig hollywood-dritt fylt med klisjèer helt opp til randen. :hrm:

Er så alt for vanlig det der. Hvis et konsept viser seg å fungere kjempebra og serien blir populær, så skal de absolutt endre det radikalt for å gjøre det mer mainstream. Er jo nesten som om man finansierer undergangen til spillserier hvis man kjøper dem (kanskje en smule overdrevet :) ).

Lenke til kommentar
Hehe, ja R6 Lockdown er jo bra det, hvis du liker bugs, bugs og enda flere bugs. :!:

Samt elendig grafikk og historie og gameplay som er så langt ifra RS at det ikke er mulig... :hrm:

 

Derfor håper jeg at GR3 faktisk ikke blir så sørpe dårlig som RS4. Vet ikke hva jeg skal si om GR2, da jeg ikke har prøvd det, men jeg regner med at det også er temmelig langt ifra hva GR1 var, tross all den skryten spillet har fått.

Lenke til kommentar
[iC' date=11/10/2005 : 15:17] GR3 utsatt? Bra, meeeeget bra! Det betyr at det er større sjanse for at dette ikke bare blir noe utspyl av pengeslukende dritt. Det betyr at utviklerne kaaaanskje har tenkt på å komme med et nogen lunde seriøst spill.

Vel. Rainbow Six: Lockdown ble jo utsatt og utsatt.

Vi er vel alle enige om at det ikke ble et bra spill av den grunn.

Har spilt en del Rainbow Six:Lockdown i det siste. I går satte jeg inn første Rainbow Six-spill til Xbox. Det er jo så mange ganger bedre enn Lockdown.

 

Krysser fingrene for GR3 og at det blir bra.

Lenke til kommentar
Ettersom Ghost Recon 3(PC) er i hendene til våre svenske naboer hos www.grin.se har jeg stor tro på GR3.

 

Hvilken trailer referrer du til MeTa][iC? Eneste offisiele trailer jeg har sett er X-box 360 traileren..

Jeg har nå sett en universal trailer (altså den som er til både Xbox og PC). Der farer disse supersoldatene rundt med headgear som vi ikke får prøve i virkeligheten før i 2053, og det er masse skyting. Folkene bruker knapt noe som helst taktikk, de bare farer rett ut i gatene.

 

Selvfølgelig er jo ikke denne traileren in-game, men like vel, når de prøver å reklamere for spillet ved å vise at det er skikkelig fylt med hjernedød action, da lover det ikke godt.

Lenke til kommentar

eh, hvordan kan en trailer representere to forskjellige platformer?

I tillegg er det to forskjellige studioer som lager console & PC versjonen.

 

X-box versjonen blir nok mer action preget ettersom det er det console folket vil ha etter ubi soft's mening.

Og PC versjonen vil være med taktisk enn console versjonen.

 

Når du sier 2053, så er alt i spillet basert etter det som finnes allerde i dag. Spillet er basert i 2013 men en få styrker i USA bruker dette utstyret som skal være fremtidens utstyr.

 

Ikke mye sci fi i Tom Clancy serien :)

Endret av Deosl
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...