Gå til innhold

Sony Ericsson lanserer P990


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stod en liten feil i artikkelen.

Skjermen er på 2.67"

P910 sin skjerm var imidlertid på 2.8", så P990 sin er marginalt mindre, men med bedre oppløsning, noe som gjør den bedre.

 

Ellers er det vel også verdt å nevne at SE kommer til å kjøre mye mer aggresivt på pris enn tidligre med denne P serien her.

P990 kommer til å legge seg under P910 sin pris.

Den skal ligge på det samme som Nokia sine series 60 mobiler i pris faktisk, noe som gjør den mer aktuell i mine øyne.

 

:thumbup:

 

Ellers er det en liten tråd om denne her allerede:

http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=436711&st=100&hl=

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Den skal ligge på det samme som Nokia sine series 60 mobiler i pris faktisk, noe som gjør den mer aktuell i mine øyne.

Nå har vel og merke Nokia symbian-modeller helt fra 1500 kr til over 5000 kr, så den setningen din der bør utdypes litt :)

 

Ellers synes jeg dette var en grei mobil. Som nevnt i en annen tråd er det noe lite skjermoppløsning, men ellers en fin mobil. Bra at de nå har 3G og bedre kamera.

Lenke til kommentar

Synes fortsatt UIQ ser dypt tragisk ut. Hvorfor kan de ikke bruke et mer snertent og lekrere brukergrensesnitt som alle sine konkurrenter, og som seg selv på alle andre OS enn det på P9xx.

 

Håper dessuten du nå kan bruke nummertastene foran til å nå alle funksjoner på telefonen. Sinnsykt irriterende på de tidligere modellene at man måtte bruke touchscreenen til å bruke brorparten av menyvalgene/funksjonene. Tilogmed å stille klokka...

 

Var en av grunnen til at jeg kjapt kvitta meg med P900.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...