Gå til innhold

Ny MP3-serie fra SanDisk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var søren meg på tide! Nå har jeg gått og ergret meg i et års tid over at det er flash minne tilgjengelig i 4GB, men produsentene gidder ikke å sette det inn i spillerene sine. Endelig kom den siste spikeren i kisten til harddisk baserte spillere, i alle fall for mit vedkommende. Nå har Flash spillerene:

-overlegen batteritlevetid

-langt mindre størrelse

-du kan overføre sanger fritt uten irriterende og tungvint software

-og du har nå endelig romslig med lagringsplass!

 

Er enig med han ovenfor meg: Gledere meg til konkurrentene får fingeren ut og lanseser sine modeller. Vil bli overrasket om iRiver ikke gir ut en med OGG støtte. Ser nesten ut som det kan blir julepresang på meg selv i år.

Endret av squabbish
Lenke til kommentar
Jeg ville kjøpt meg en iPod Nano istedenfor denne modellen med 4GB minne jeg... Er jo  ca. like stor, og koster nok ca. det samme også, men er absolutt bedre pga brukervennligheten...  :yes:

Tja.. Er tvungen software/driver brukervennlig? (SanDisken var vel driverløs?)

Akkurat det jeg prøvde å få frem i posten min. Det nydelige med Flash baserte spillere er nettopp det at du kan ta den med hvor som helst, plugge den inn i USB inngangen og bare dra filer frem og tilbake som du føler for. Mulig Berntzen mente brukervenlighet som i menyer O.L. og der er sikkert Apple fortsatt på topp, men jeg ville ikke ofret "plug-n-play", liten størrelse og bedre batteri til fordel for en iPod.

 

Edit: Her er forresten en Spiller som passer avataren din:

 

0080872800119_AV1_500X500.jpg

 

0080872800119_500X500.jpg

Endret av squabbish
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...