Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan informere om at media-tastene på toppen av tastauret virker med mediaplayer og MCE uten at du treng å gjere noke, play/stop/rew/volum+-/mute/eject etc.

 

For å manøvrere i MCE kan du bruke piltastene og enter, eller scroll knappene som er til venstre for styrspaken.

 

Det er ingen knapper for tekst/lyspor bytte, så det må du bruke funksjonene i menyen MCE til. Zoom/skifte mellom 16:9,4:3 etc. kjem du i MCE greit til med å klikke på høyre musekapp(oppe til venstre på tastaturet) for å opne meny i MCE for dette.

 

 

 

Tastaturet har kanskje litt plastic-look, men ingen knirking. Det er solid laget og har laang batteritid. Problemet med Optisk tråsløs mus som heile tida bruke strøm og i tillegg flytter muspeker litt under filmspilling(min erfaring i windows) er sjølvsagt ikkje problem her.:)

 

Du har egentlig ikkje behov for MCE fjernkontroll når du har koblet opp dette tastaturet, personlig har eg i det siste endt opp med kun å bruke tastaturet. Men, det er jo litt større enn ein fjernkontroll da, og mangler ein del dedikterte MCE knapper så ein må bruke menyene litt meir enn med fjernkontroll..

 

 

Kanskje Maroder_S kan kommentere dette litt, slik at det kjem fra "Hardware-kilde" og.:)?

Endret av crusade
Lenke til kommentar

Hmm. Litt usikker på om det nødvendigvis er positivt med nytenkning på tastaturfronten ;) Mest fordi at jeg foretrekker gamle bråketastatur, og det føles ikke noe videre hardt å bruke disse, slik at hendene faktisk kan bli litt mindre anstrengte av å måtte være hevet over bordet hele tiden...

 

Edit: Men det må være sagt at jeg faktisk synes det er veldig bra at vi får flere tester på tastatur og slike ting også. Så sånn sett er det godt jobba.

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar
Lajdden, 5+ meter uten problemer, har testet på 10m også.. Specs. er veldig moderat satt når det står kun 3,5m.

artig fjøl, men en detalj siden rekkevidden på fjøla er såpass lang.

 

er tastaturet fastlåst til en enkel frekvens eller har den en frekvens-velger for å unngå radio-problemer og 'ghosting' av tastetrykk når to like tastatur er i bruk i nærheten av hverandre?

Lenke til kommentar

Kanskje Maroder_S kan kommentere dette litt, slik at det kjem fra "Hardware-kilde" og.:)?

Jada, det er riktig at hurtigtastene virker i Windows. Jeg synes ikke tastaturene virker spesielt uvanlig plastikk-aktig, er ikke alle tastatur laget av plast?

 

Ellers er det ikke noe knirking, nei. Dårlige bilder da, som gir inntrykk av slikt :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...