Gå til innhold

Peter Jackson produserer Halo-film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

varierer, produsent kan være alt fra en titel noen får fordi dem har funnet på iden eller skrevet manus osv. til å skaffe penger, noen produsenter har lite med filmingen å gjøre(de teller bare penger) andre er veldig involvert. det er også ofte at hvis regissøren er "stor" nok, Spillberg, Scott osv. er de også produsenter, sammer går for visse skuespillere..

 

så produsent kan være mangt...

Lenke til kommentar

Ettersom jeg har lest var det bare et rykte og ble avkrefted av Joseph Staten

 

http://halo.bungie.org/news.html?item=14056

 

Men tviler sterkt på at det er Boll som skal ha noe med denne filmen å gjøre. Tror nok ikke Microsoft er interesert at en mann med så mange elendige spill<->film konversjoner skal lage film av deres spill. Blir ikke mye penger av det :)

 

http://www.ferrago.com/story/6502

Lenke til kommentar
[iC' date=07/10/2005 : 16:54] Vel, Dungeon Siege er jo en av de store pengebøssene til Microsoft, og du ser nå hvem som har kloa i filmateiseringen av det spillet! ;)

Fan, det glemte jeg av.

 

Damit, its no use. The end is near :p

 

Skeptikere leter etter en antikrist og har peket ut Bill Gates, Madonna og Pave Johannes paul den andre (som dog er død) men lurer på om jeg skal tipse dem om å titte nærmere på Boll.

 

Men får bare vente å se hva som skjer. Kanskje dette blir en OK film.

Lenke til kommentar
[iC,07/10/2005 : 16:54] Vel, Dungeon Siege er jo en av de store pengebøssene til Microsoft, og du ser nå hvem som har kloa i filmateiseringen av det spillet! ;)

Fan, det glemte jeg av.

 

Damit, its no use. The end is near :p

 

Skeptikere leter etter en antikrist og har peket ut Bill Gates, Madonna og Pave Johannes paul den andre (som dog er død) men lurer på om jeg skal tipse dem om å titte nærmere på Boll.

 

Men får bare vente å se hva som skjer. Kanskje dette blir en OK film.

Jeg synes ikke det er noen "pust-lettet-ut"-greie å høre at Peter Jackson er executive Producer i denne filmen. Det eneste vi kan være sikre på er at filmen vil få gode special effects og et høyt budsjett.

Om den blir drittbra eller drittdårlig (eller noe i mellom) kan vi fortsatt absolutt ikke si noe om, i allefall ikke før vi får høre hvem som er skuespillere, writer og director.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

er vel muligens litt dumt å¨håpe på at filmen blir bra eller ikke, da det er helt klart at den blir laget for å tjene penger og ikke av noen annen grunn what so ever.

 

uansett å dårlig den er, så tror jeg fremdeles at folk som spiller en del og har interesse for denne type film/spill vil gå å se den. jeg vet jeg skal se den, uansett å dårlig folk tror den vil bli/være

Lenke til kommentar

Vel, jeg ser nå et annet formål enn bare å tjene penger. Når noe koster penger så har de som står bak ingen andre hovedintensjoner enn å tjene penger. Å tro noe annet er bare dumt. Selvfølgelig er jo denne filmen laget for å tjene penger. Slik var det med Star Wars, Ringenes Herre, Fistful Of Dollars, Spider-Man, Saw, osv osv osv. Alle filmer og spill er laget sånn (som musikk, biler, briller mobiler, parykker, klokker, måneraketter, osv). Ikke tro at noen noen gang har tenkt noe annet.

Men den andre intensjonen med den nye King Kong filmen er nettopp den at den er ny. Det er en remake av en gammel klassiker. Jeg er personlig mot en del remakes der ute, men denne tror jeg kan bli bedre som en remake, da King Kong er en svær jævel som har lyst til å knuse veldig mye. Slike massive effekter som egentlig trengs for en slik film var ikke mulige å skaffe på 30-tallet, da filmen ble laget. Mange har ikke sett denne filmen, nettopp fordi den er gammel, og effektene er skrøpelige. Egentlig er det kun film-elskere av dagens unge som har sett den første filmen.

 

BTW: At Jackson er spill-interissert er et pluss, for det kan bety at han bryr seg desto mer om hvordan spillmatiseringen blir. :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...