Gå til innhold

Quake 4 er ferdig (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Datoen er forøvrig satt til 28 oktober her i Norge i følge VG, hvorfor denne informasjonen ikke nådde GAMER, vet jeg ikke?

Jeg har nå vært i kontakt med Activision i England, og de avkrefter å ha gått ut med denne datoen. De presiserer at det ikke er fastsatt noen konkret lanseringsdato for Europa på dette tidspunkt. Det betyr ikke at det ikke kan stemme, for det er sannsynlig at det blir enten samme dag, eller uka etter, men det er ikke offisielt. Kommer tilbake med mer info så snart vi vet mer.

Lenke til kommentar
Jeg har nå vært i kontakt med Activision i England, og de avkrefter å ha gått ut med denne datoen. De presiserer at det ikke er fastsatt noen konkret lanseringsdato for Europa på dette tidspunkt. Det betyr ikke at det ikke kan stemme, for det er sannsynlig at det blir enten samme dag, eller uka etter, men det er ikke offisielt. Kommer tilbake med mer info så snart vi vet mer.

:mad::no:

Lenke til kommentar

I USA er den offisielle lanseringsdagen for spill tirsdag, mens i Europa er den fredag. Dette vil ikke nødvendigvis si at det IKKE kommer spill utenfor disse dagene, men hovedvekten av spill kommer på nettopp disse dagene.

 

18. okt er på tirsdag, dvs at vi sannsynligvis ser lansering fredag 21. eller 28. oktober i Europa.

 

(Disse "offisielle lanseringsdagene" kommer fra ex-Atari Brand Manager Jeff Foley - og nei, gjelder ikke bare Atari-spill ;) )

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Eg kommer neppe til å spille dette spillet i MP.Det er eit elle annet med feelingen i disse spillene som ikkje appelerer til meg ;) Men no skal eg ikkje dømme spillet FØR eg har testet MP grundig.

 

Har mistet sansen for disse MP spilla med futuristiske våpen :yes:

 

Håper ihvertfall single playere delen er bra gjennomført.

Lenke til kommentar
Eg kommer neppe til å spille dette spillet i MP.Det er eit elle annet med feelingen i disse spillene som ikkje appelerer til meg ;) Men no skal eg ikkje dømme spillet FØR eg har testet MP grundig.

 

Har mistet sansen for disse MP spilla med futuristiske våpen :yes:

 

Håper ihvertfall single playere delen er bra gjennomført.

hmmmmm... ok.

Lenke til kommentar

hmmmmm... ok.

Sugen på å kommentere der? :!:

 

Ja nei, men ser ihvertfall meget frem til å spille dette, men ut i fra MP klippene eg har fått servert så ser det ut til at den faller lett hen, bedre en D3 blir det ihverfall :cool: Det spillet var i alle høgste grad bad nr det kom til MP :ermm:

 

EDIT: G5 musa er konge, så du blir nok ikkje skuffet der!

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...