Gå til innhold

Her er oktober-modellene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan får amobil bekreftet disse datoene? Siemens GPS mobil leser jeg rykter om over nette kan bli levert alt fra nå til engang i Januar. Så bare lurte på om dere får datoene bekreftet fra feks Norsk Siemens importører, eller om dere også bare vidre formidler de samme ryktene vi ser på nette?

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Hvordan får amobil bekreftet disse datoene? Siemens GPS mobil leser jeg rykter om over nette kan bli levert alt fra nå til engang i Januar. Så bare lurte på om dere får datoene bekreftet fra feks Norsk Siemens importører, eller om dere også bare vidre formidler de samme ryktene vi ser på nette?

 

AKIRA

Både og. Vi sjekker som oftest med flere kilder for å være sikre, og når Siemens har satt oktober på denne modellen, og flere butikker melder at den vil komme i løpet av de neste tre dagene, så virker den å være rimelig sikker. Men vi kan selvfølgelig aldri være 100% sikker.

 

Når det gjelder D600 og N70, så ble de omtalt i forrige måneds Hva venter oss. Dessverre er ikke modellene kommet enda, noe som skyldes at de er forsinket. Men N70 er på vei, og vil komme i neste uke. Fikk det bekreftet for fem minutt siden! :yes:

Lenke til kommentar
Hvordan får amobil bekreftet disse datoene? Siemens GPS mobil leser jeg rykter om over nette kan bli levert alt fra nå til engang i Januar. Så bare lurte på om dere får datoene bekreftet fra feks Norsk Siemens importører, eller om dere også bare vidre formidler de samme ryktene vi ser på nette?

 

AKIRA

Jeg siterer mail jeg fikk fra presseansvarlig i Siemens:

 

The SXG75 will be delivered to the markets apart from end of October.

The availability per country depends on local circumstances.

 

Thanks and regards,

Catrin Schlatmann

Siemens AG - Communications

Group Communication - Press Department Devices

Com GC PD D

Haidenauplatz 1

81667 München

 

 

Kommer i oktober (begynnelen av november) ja. Skal jeg handle..?.....ja det skal jeg.

Lenke til kommentar
wlan og windows mobile = skype? :D

Faren min kjøpte seg et qtek med wlan fra gjennom jobben, fungerer ikke å la trådløsnett løsningen være på.

 

Endte med at han måtte sende mobilen 3 ganger til rep for fjerning av virus som han fikk bare ved å ha på nettet. Så ble mobilen levert tilbake, wlan er bra men sikkerhet er meget dårlig, ihvertfall med MS løsning.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...