Gå til innhold

Omtale av Heroes of the Pacific (PC/PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dessuten er det ikke alltid du dør av å treffe bakken - noen ganger spretter du bare opp igjen, selv om du skulle lande med taket først. Ammunisjon har du forresten også evig av, og landinger skjer automatisk.

 

Ikke fått testet det ennå, men dette høres da merkelig ut... Sikker på at du ikke kjørte vanskelighetsgraden ned på 0 elnz... :whistle:

 

Ellers så det ut som en objektiv artikkel, jeg er i mot å sammenligne spill mot andre da dette gjør det vanskelig å være objektiv..

Det viktige er spillbarhet rett og slett..

 

Bra anmeldelse... Min karakter på den er like høy som spillet fikk...

 

7/10 poeng

Lenke til kommentar

har testa demoen (for leeenge siden .hmm: ) og da kunne jeg ikke engang kommer borti busker eller trær uten at jeg gikk opp i flammer. Grei realisme, selv om jeg bare får fly et fly og skyte ned fly fra et hangarskip (som er lett nok)

Tror kanskje jeg kan kjøpe det, men da hovedsaklig hvis jeg finner folk å spille i LAN med ;)

Lenke til kommentar
Da japanerne angrep Pearl Harbor var det etter sigende så mange fly i luften at man hadde problemer med å se solen.

 

Bullshit!

 

Det må i så fall være med øynene igjen!

 

Totalt 423 fly ble brukt i angrepet på Pearl Harbor. Det er lite sannsynlig at solen skulle bli skjult av disse flyene.

 

Påstanden faller på sin egen urimelighet.

Endret av Mr Burns
Lenke til kommentar
Misset du "etter sigende" i setningen du siterte? Det er en myte (og nei, den er sannsynligvis ikke særlig realistisk) - jeg kommer ikke med noen påstand. :)

Skal vel ikke mange stupbombere til før du får problemer med å se solen...

Tipper du springer og gjemmer deg i en bunker, og da får du problemer med å se solen... Så det blir vel korrekt da...

Lenke til kommentar
Misset du "etter sigende" i setningen du siterte? Det er en myte (og nei, den er sannsynligvis ikke særlig realistisk) - jeg kommer ikke med noen påstand. :)

Skal vel ikke mange stupbombere til før du får problemer med å se solen...

Tipper du springer og gjemmer deg i en bunker, og da får du problemer med å se solen... Så det blir vel korrekt da...

Hvis en ser på ett fly som flyr mellom deg og solen, å er himmelen så full av fly at en ikke kunne se solen :tease:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...