Gå til innhold

Ukens flørt: W31T


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vekt: 16 gram

 

Hæ?

Asiat som veier 16g??

 

Sikker på at det ikke skal stå 126 eller noe?

 

 

Ellers synes jeg denne telefonen er nesten klin lik over halvparten av alle telefoner som havner i ukens flørt :( Er ikke noe særlig gøy å lese om disse asiatene lenger.

Lenke til kommentar
På høyresiden av telefonen finner man spor for hodesett, samt en lang rekke med taster, noe som er typisk for asiatiske modeller.

 

Javel? Er det ikke heller typisk telefoner generelt? Min Z1010 har akkurat de samme tastene som denne... Og er du sikker på at hodetelfonuttaket er på høyre side? Ser mistenkelig ut som den er på

venstre side på de bildene jeg ser.

 

Legg merke til at høyttaleren er uthevet for at man skal slippe å holde hele skjermen inntil øret.

 

Akkurat. Så den ørlille hevelsen gjør at du slipper å legge øret ditt inntil skjermen. Vel å merke så virker dette kun hvis du har et øre på størrelse med en femkroning. For oss med litt større ører, så vil vi nok lage fine øremerker på denne telefonen også.

 

 

Misforstå meg rett; jeg synes Ukens Flørt er et godt initiativ, men selv om det skal ha en litt lettere gjennomgang av telefonene, så tillater det ikke ITavisen-standard på journalistikken.

 

Summa summarum med de feil og totalt intetsigende utsagnene utsagnene som vi finner i denne artikkelen, så går den ITavisen en høy gang.

 

-KJ

Lenke til kommentar
Syns det er tungt å lese om disse mobilene når de ikke kan brukes her i Norge, hvorfor kan ikke Norge skaffe seg CDMA nett nå a??

Evt. Hvorfor kan ikke norske mobilforhandlere gå sammen om å være pådriver for at produsentene skal produsere en utgave som er tilpasset GSM900/1800-nettet?

 

Kanskje vi burde satt i gang en epostkampanje ovenfor produsentene :dribble:

 

jevel: Stått opp med feil fot i dag? ;)

Lenke til kommentar
jevel: Stått opp med feil fot i dag? ;)

Hehe...

 

Neida. Sto opp med begge to samtidig. Bare så inni granskogen lei av intetsigende svadajournalistikk.

 

At man klarer å publisere en artikkel der man hevder at telefonen er 16(!) gram og at forskjellen mellom 20mm og 14 mm er 2mm, da vitner det om slurv og slendrian. Ettersom jeg da nettopp hadde lest ITavisen sin daglige radbrekking av artikler fra bl.a. The Register, så var jeg noe disponert for å klikke i vater på en slik artikkel. (Men det gjør det ikke noe mindre fortjent...)

 

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar
Misforstå meg rett; jeg synes Ukens Flørt er et godt initiativ, men selv om det skal ha en litt lettere gjennomgang av telefonene, så tillater det ikke ITavisen-standard på journalistikken.

 

Føler jeg har sagt dette en del ganger nå, men: Det optimale for Ukens flørt-artiklene hadde vært å ikke ha tekst i det hele tatt. Teksten er der i bunn og grunn bare for å lage et skille mellom bildene. Det gikk riktignok litt fort i svingene denne gangen, noe som er grunnen til litt for mange slurvefeil. Dette bør selvsagt ikke skje, men som nevnt, det ble litt hastverksarbeid.

 

Men vi kommer altså ikke til å bruke ressurser på å drive dypere research på telefonene enn det vi gjør i dag, ettersom de fleste ikke er norgesaktuelle. Den overfladiske teksten fortsetter vi altså med i Ukens flørt inntil videre.

 

Takker ellers for tilbakemeldinger, skal unngå flere faktafeil fremover.

:innocent:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...