Gå til innhold

Sam & Max gjenoppstår (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Føler meg litt skeptisk til atd et ikke er LucasArt som produsere det, har jeg noen grunner til det?

Egentlig ikke, da det er LucasArts veteraner som står bak dette spillet, noe som betyr at det er STØRRE sjanse for at det blir et virkelig bra spill, likt det gamel Sam & Max, enn om dagens 'moderniserte' LucasArts skulle lage det.

 

3D gjør meg ingen ting, så lenge kontrollene og kameravinklene er fine.

 

Gleder meg til å se fremgangen på dette spillet. Det kan bli fett. Forøvrig skal jeg nå bestille meg en pakke med DotT og Sam & Max for 120kr på Play.com nå. Lenge siden jeg hadde en skikkelig nostalgi-følelse nå, får se om disse spillene gjør susen. :)

Lenke til kommentar

MI4 var en screw opp fordi de ditcha point-and-click til fordel for walk_the_right_place_on_the_floor_and_press_button... spør du meg :)

 

Gleder meg, håper det faktisk blir noe av, har både gledet meg og vært skikkelig i bånn pga diverse nyheter om nye Sam and Max.. "Frem, tilbake, frem frem frem, frem tilbake, frem tilbake" "Ffs, Sam and Max skal lages, bare få det ut, og lag det bra" ;)

Lenke til kommentar

Gleden var stor da Sam & Max traileren dukka opp for et par år siden og skuffelsen var tilsvarende da det ble skrinlagt. Nå er det endelig lys i tunellen! :)

Altfor få spill av den typen, enten er det blod/action/gørr eller så er det altfor kryptisk (myst osv).

Det må da også være mulig å lage 3D med skikkelig tegneseriegrafikk, gode runde figurer uten skarpe kanter :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...