Gå til innhold

Dato og prisinfo for Day of Defeat: Source (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jippi! Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle få så mye for penga for Ati Radeon 9600XT! Half-Life 2, alle gamle Valve-spill, Counter-Strike:Source og Day of Defeat Source i tillegg til grafikkortet.

Best å ikke fortelle ATI at jeg har skiftet til Nvidia 6600GT. :!:

Øh, hva mener du? Tenker du på den "tilgodelappen" som noen fikk med kortet? Vel, den teller ikke som "Silver" eller "Gold". DU kan bare få HL2 og CSS med den.

 

Har den lappen selv, så dette vet jeg.

 

Men 125kr er da ikke så mye. Får se om jeg gidderå investere i modden da. :)

Lenke til kommentar

Vel, har spillt mye DoD til hl1 i sin tid, og det er nok et av de mest intense og realistiske ww2 spillene jeg har prøvd. Modden er kraftig undervurdert og er etter min mening den definitivt beste modden til hl1, langt bedre enn den forhatte og elskede CS (sorry alle 1337 CS PROs).

Gleden var stor da jeg fikk fikk vite at DOD-source skulle komme og jeg oppgraderte straks til hl2-silver for å få med meg denne godbiten så snart den kom.

 

Nå har DoD-Source glimret med sin "Coming Soon" tittel i steam menyen min i snart 2år, endelig får vi en bekreftet lanserings dato og jeg håper bare det er verdt ventingen. :thumbup:

Lenke til kommentar
Det var utrolig synd, ingen grunn til å prøve den med andre ord :thumbdown:

Vel, Multiplayer er genial i det spillet, er definitivt verdt å prøve. (Så lenge det bare blir i nærheten av det DOD til hl1 er)

 

Til MeTa][iC:

Ja, har intrykk av at DoD er lite kjent blant mange. Har snakket med mange CS-Spillere som aldri har hørt om DoD. Dette irriterer meg siden DoD er et så uendelig mye bedre spill. Men det må nevnes at noen av disse var folk som ikke visste hva HL var engang... :p

Lenke til kommentar
Ja, har intrykk av at DoD er lite kjent blant mange. Har snakket med mange CS-Spillere som aldri har hørt om DoD. Dette irriterer meg siden DoD er et så uendelig mye bedre spill. Men det må nevnes at noen av disse var folk som ikke visste hva HL var engang... :p

Med tanke på endel av de CS-spillerene jeg har vært borti, så er det kanskje like greit at de ikke vet om DOD :D

Lenke til kommentar
Dette irriterer meg siden DoD er et så uendelig mye bedre spill. Men det må nevnes at noen av disse var folk som ikke visste hva HL var engang...

Nettopp, Det er de som ikke interesserer seg for spill GENERELT (altså bare spiller èt eller to spill, og ikke bryr seg om andre spill) som ikke vet om DoD. :)

 

SOm han med bilde av ei gammel dame sa, det er fint at CS-spillerne ikke spiller DoD. :D

Lenke til kommentar
[iC' date=12/09/2005 : 14:58]
Jippi! Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle få så mye for penga for Ati Radeon 9600XT! Half-Life 2, alle gamle Valve-spill, Counter-Strike:Source og Day of Defeat Source i tillegg til grafikkortet.

Best å ikke fortelle ATI at jeg har skiftet til Nvidia 6600GT.  :!:

Øh, hva mener du? Tenker du på den "tilgodelappen" som noen fikk med kortet? Vel, den teller ikke som "Silver" eller "Gold". DU kan bare få HL2 og CSS med den.

 

Har den lappen selv, så dette vet jeg.

 

Men 125kr er da ikke så mye. Får se om jeg gidderå investere i modden da. :)

Hø? Hva er da forskjellen på "Silver" og tilgodelappen?

 

I "My games" har jeg:

Half-Life 2

Counter-Strike: Source

Half-Life: Source

Half-Life 2: Deathmatch

Half-Life

Blue Shift

Counter-Strike

Counter-Strike: Condition Zero

Counter-Strike: Deleted Scenes

Day of Defeat

Team Fortress Classic

Deathmatch Classic

Opposing Force

Ricochet

 

Er den eneste forskjellen DOD:S?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...