Gå til innhold

Vista i 7 utgaver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det virker som litt for mye av det gode. Hvis man leser litt rundt så er det stor nok forvirring rundt xp home og professional. Og nå i 7 utgaver? :ohmy:

Er jo bare 3 av dem som er et alternativ for vanlige PC-brukere (skrivebordsbrukere), resten er for bedrifter og servere. Men synes likevell de kunne kuttet bort "Ultimate Edition"... Blir spennende å se hvilken av utgavene PC-produsentene legger ved.

Lenke til kommentar

Selv tror jeg at jeg kommer til å gå for Ultimate versjonen da den støtter det meste.

 

Ultimate Edition: Det beste Operativsystem-tilbud noen gang til nå for personlig PC, optimisert for personlig bruk. WinVi Ultimate Edition er en superutgave som omfatter tingene i Home Premium Edition og Professional Edition, pluss at det inkluderer Game Performance Tweaker, en Podcast creation utility (under vurdering, kan bli vekktatt), og online "Club" services (ekslusiv adgang til musikk, filmer, services og foretrukket kundeservise), og andre ting som vil bli avdekket senere. Det finnes ikke noe som er likt denne utgaven på markedet i dag. Dette blir den utgaven av WinVI som er siktet inn på brukere med høye krav til PC, teknologi'freakere', spillere, digitale mediaentusiaster og studenter.

 

Sakset fra win-xp.no

Ps dere er en dag for sent ute ;)

Lenke til kommentar
Blir spennende å se hvilken av utgavene PC-produsentene legger ved.

Rekner med at dei legger med Windows Vista Home Basic Edition.

 

Er ikkje sikker på kva for eit alternativ eg kjem til å velge når/vist eg skal bytte til Vista. Blir sikkert Professional Edition eller Ultimate Edition, vist dei ikkje vert alt for dyre.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan de ikke bare lage en grunnversjon, så kan brukere kjøpe ekstrafunksjoner for en billig penge, f.eks. Media Center eller Remote Desktop?

Det frister med Ultimate, det er ikke noe mer irriterende enn å kjøpe en versjon, for så å finne ut at man har bruk for en funksjon som ligger på en annen versjon.

Men jeg er stygtb redd for at Ultimate kommer til å koste skjorta. (eller rettere sagt fire-fem gode skjorter...) :mad:

Lenke til kommentar

Ingressen sier: "Microsoft har nå presentert alle medlemmene av neste års Windows Vista-familie."

Mens artikkelen sier "Dette har de riktignok ikke gjort offisielt [...]".

Med andre ord, ingressen er en smule villedende. ;)

--

Jeg ser ærlig talt ikke vitsen med så utrolig mange utgaver av Vista, en grunnleggende bersjon og en versjon med flere funskjoner vil holde i massevis.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...