Gå til innhold

Telenor viser muskler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes faktisk dette abbonementet var konkurransedyktig for å være fra Telenor. Du får deres dekning, kundeservice, nettbaserte løsning for å administrere abbonementet ditt og tilgang til mange bra tjenester!

 

Har i dag Tele2 Champion som er billigere på alt utenom WAP (10 kr dagen hos Djuice hvis du laster ned mer enn 0,5mb), men da jeg ønsker meg tvillingsim så vurderer jeg faktisk å skifte til Djuice AllStar. Har nemlig gps i bilen fra TomTom som fungere som bluetooth-handsfree, og tenkte å ha en mobiltelefon liggende der konstant oppkoblet og med tvillingsim-kortet installert.

 

Vet at Netcom SmartTalk sammen med smsMania og trillingssim vil gjøre samme nytten og til billigere priser, men dekningskvaliteten til Netcom er dessverre ikke bra nok der jeg ferdes daglig..

Lenke til kommentar

Hmm.. Et halvgodt forsøk etter min mening. Prisene er ikke noe å skryte av: 29 kr/mnd for 50 SMS (= 58 øre/melding eller mer hvis man sender under 50 SMS/mnd) Jeg ser på en slik prisstruktur kun som en måte å forvansklige sammenligningen med andre leverandører uten månedsavgift og uten X SMS permåned inkludert i prisen. Altså prising direkte ut fra forbruk, uten endringer i pris etter mengde forbruk. Men nå har jo telenor selv uttalt at de aldri kommer til å bli noen prispressere så det var vel som forventet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...