Gå til innhold

AOpen XCube MZ855-II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er pen, men jeg ser ikke noe bruksområde for denne ut over typisk kontorbruk.

 

Men uten plass til skikklig grafikkkort strykes den vel av ønskelista til de fleste på dette forumet. Uten mulighet for mer enn 1 disk så vil vel de fleste av de gjenværende potensielle kjøperene også stryke den av ønskelista.

 

Men jeg kunne godt anbefalt en slik til folk som kun er opptatt av kontorbruk.

Lenke til kommentar
2 x Firewire 400: (2 foran, 1 bak)

1 x optisk S/PDIF (1 foran, 1 bak)

Er dette en skrivefeil?

Takker :) Rettet opp.

 

Jeg savner også bilder av frontdekselet da det lett kan ødelegge stilen i bruk.
Bildet jeg tok ble dessverre mislykket, men jeg tror løsningen var helt identisk som den på dette bildet:

 

16.jpg

 

Var bildet av den "fremadstormende" mannen fra paralympics?

In short: Nei

Lenke til kommentar

Kan denne maskinen brukes som en slags "pappas HDPC" eller hva det kalles?

 

Han tenker på å la meg skaffe prosjektor/plasma/lcd -tv (må støtte den kommende digital-standarden) og ha til å se DVD og tv på. Siden jeg ikke bor hjemme, og broderen har eget oppsett, så er ikke MP3, divX, spill, heftige real-tids bilde-filter, oppsampling å what-not så viktig?

 

Så, kunne dette vært noe? (Extern digital dekoder boks må vel gå å finne når den tid kommer, å det finns jo USB TV-tuner kits...)

 

...Eller er jeg helt ute å drømmer nå?

Lenke til kommentar

Noen butikker i prisguiden har specs på denne som tilsier at den kan leveres med SATA .

 

CSHOP

AOPEN Barebone Mini Cube MZ855-II Black I855GME S-479 Audio GbLAN 1394 SATA <27dB (95.MZ859.2Z2)

 

vaagenconsulting

AOPEN Barebone Mini Cube MZ855-II Black I855GME S-479 Audio GbLAN 1394 SATA <27dB (95.MZ859.2Z2)

 

Er dette feil ?

Lenke til kommentar

SATA

Dersom det finnes en annen utgave er den ikke listet hos AOpen. Det var ihvertfall ikke SATA på boksen vi hadde inne.

 

Utseendet

Enig at plastikkfront ikke høres så kult ut, men jeg mener allikevel det ser veldig bra ut. Det er forskjell på plastikk og plastikk. Den ser nok bedre ut i virkeligheten, det er vanskelig å ta bilder av blanke flater.

 

TV-kort

Jeg vet at blant annet Hauppage 150 finnes i lavprofilsutgave.

https://prisguiden.no/produkt/27644

Forhandles blant annet hos shg.

Ellers er det vel mange TV-kort som fysisk sett er lavprofilskort, men med bakplate i full høyde. Her bør det være mulig å bytte platen i en lavprofilesutgave.

Lenke til kommentar
SATA

Dersom det finnes en annen utgave er den ikke listet hos AOpen. Det var ihvertfall ikke SATA på boksen vi hadde inne.

 

På easy installation guide pamfletten som følger med står mz855-II og mz915-m, hvor sistnevnte har SATA. Om den er å oppdrive er en annen sak :]

 

Dere nevnte og at det ikke ble skrevet noe sted om jumperen som byttet fra 400MHz til 533MHz FSB. Dette står på easy inst. pamfletten med rød skrift og pil ved bildet av mz855-II HK'et. Det skal sies at det er ganske lett å overse, og burde stått noe om i selve manualen.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

jeg kjøpte denne, men nå begynner jeg å lure. på komplett var den oppgitt med tv-out. det fulgte også med en liten kompositt-plugg, men det er ingen plasser å sette den. som om man må lodde for å få den inn. er heller ikke nevnt i bruksanvisningen. noen andre?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...