Gå til innhold

Nero 7 i oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Hoppe i taket* Nå må alle kjøpe den nye versjonen for den er versjon 7 og da må den være bra! (ironisk)

 

Visse deler av programmet vil også integreres med operativsystemet, slik at man kan brenne CDer og DVDer direkte fra Windows Explorer.
Om noe integréres i windows explorer, wmp og lignende så blir ikke det ingegrért i operativsystemet, med programvarepakken til operativsystemet.

 

Kommer det en Linux-versjon også?

Lenke til kommentar
Kommer det en Linux-versjon også?

 

Sannsynligvis.

 

Om noe integréres i windows explorer, wmp og lignende så blir ikke det ingegrért i operativsystemet, med programvarepakken til operativsystemet.

 

I Windows er Windows Explorer strengt tatt en del av operativsystemet siden den er integrert i vindusbehandleren "explorer" som er en veldig sentral del.

Lenke til kommentar
Nero 7 vil bestå av hele 18 programmer
Makan til mye vedlagt crap skal du lete lenge etter. Bruker bare Nero jeg.
18 Programmer??

Jeg har lenge følt at NERO har blitt mer og mer bloatware (= tilegner seg ørten unyttige tillegg som i praksis kun øker systemkravene) Med en økning opp til hele 18 programmer synes jeg det har gått over grensa for lengst.

 

Det får meg til å se meg om etter konkurrenter som gjør det de skal, er lette, enkle og uten alt mulig unyttig dilldall.

Lenke til kommentar
Nero 7 vil bestå av hele 18 programmer
Makan til mye vedlagt crap skal du lete lenge etter. Bruker bare Nero jeg.
18 Programmer??

Jeg har lenge følt at NERO har blitt mer og mer bloatware (= tilegner seg ørten unyttige tillegg som i praksis kun øker systemkravene) Med en økning opp til hele 18 programmer synes jeg det har gått over grensa for lengst.

 

Det får meg til å se meg om etter konkurrenter som gjør det de skal, er lette, enkle og uten alt mulig unyttig dilldall.

Kan hende de går i retning "bloatware", men de 18 programmene det er snakk om tror jeg neppe vil komme til å kjøre samtidig.

 

Håper den kommer raskt til OEM. Hvor lang tid pleier det å ta fra en lansering til den foreligger i OEM ute hos dataforhandlerne, eller i webshop'ene?

Synes NTI sitt produkt er et ganske greit alternativ til Nero.

Endret av G
Lenke til kommentar
Jeg har lenge følt at NERO har blitt mer og mer bloatware (= tilegner seg ørten unyttige tillegg som i praksis kun øker systemkravene) Med en økning opp til hele 18 programmer synes jeg det har gått over grensa for lengst.

:roll:

 

Du overrasker hele tiden med mer og mer usaklighet. Programmene kommer selvfølgelig ikke til å kjøre samtidig, og dermed kommer systemkravene ikke til å bli hevet mer enn det som er vanlig fra en versjon til en annen.

Lenke til kommentar
Jeg har lenge følt at NERO har blitt mer og mer bloatware (= tilegner seg ørten unyttige tillegg som i praksis kun øker systemkravene) Med en økning opp til hele 18 programmer synes jeg det har gått over grensa for lengst.

:roll:

 

Du overrasker hele tiden med mer og mer usaklighet. Programmene kommer selvfølgelig ikke til å kjøre samtidig, og dermed kommer systemkravene ikke til å bli hevet mer enn det som er vanlig fra en versjon til en annen.

tingen er vel at man må installere så mye uten å trenge mer enn f.eks. 1/8 av programmene som installeres, har ikke sett custom install hos nero ennå

Lenke til kommentar
Jeg har lenge følt at NERO har blitt mer og mer bloatware (= tilegner seg ørten unyttige tillegg som i praksis kun øker systemkravene) Med en økning opp til hele 18 programmer synes jeg det har gått over grensa for lengst.

:roll:

 

Du overrasker hele tiden med mer og mer usaklighet. Programmene kommer selvfølgelig ikke til å kjøre samtidig, og dermed kommer systemkravene ikke til å bli hevet mer enn det som er vanlig fra en versjon til en annen.

tingen er vel at man må installere så mye uten å trenge mer enn f.eks. 1/8 av programmene som installeres, har ikke sett custom install hos nero ennå

De kommer nå riktig nok i 4 pakker når du laster ned oppdateringer manuellt. Det er jo frivillig om du vil installere pakke 2, 3 og 4. Altså de som ikke inneholder selve Nero Burning ROM.

 

EDIT (Kom til å tenke på): Kanskje det blir litt vanskelig å bare installere pakke 1 når du ikke har installert fra CD-ROM'en i første omgang, det vil si at lisensnummer ikke har kommet seg inn i registeret på PC'en. Du må kanskje trikse littegranne, og det er jo ikke alle som har slik kunnskap.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...