Gå til innhold

Ny lasermus for spillere (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC' date=06/09/2005 : 16:00] Det hjulet så mistenkelig mye ut som 4.0 sitt hjul. Er det like trinnløst hopper jeg glatt over denne musa uten å nøle...

Ifra artikkelen: "Scrollehjulet har faste steg, i motsetning til den trinnløse varianten i Intellimouse Explorer 4."

 

Lese litt bedre neste gang? ;)

Lenke til kommentar
Men det står ikke noe om DPI og slikt?

Pressemeldingen var veldig overfladisk, og nevnte blant annet ingenting om dpi. Jeg har bedt om flere tekniske spesifikasjoner.

Det de ikke nevner i slike overfladiske pressemeldinger er som oftest det som ikke er spektakulært nok, eller som er dårligere enn hva andre typer produkter i samme klasse har.

Lenke til kommentar
Har Lasermuser blitt mye bedre siden den Logitech MX 1000 eller? Hørte bare klaging av den. Men det er vell forlegst vidreutviklet, og forbedret?

Har null peiling på dette jeg, men holder meg til MX 300 enda. Er vist på samme nivå som Razer diamondback saken så...

Bare klaging? finnes sein haug av folk på dette forumet som syns den pwner alt og alle, men dette er jo en smaksak.er ikkje til å lege skjul på at det var mye syting heller nei :!:

Lenke til kommentar
Sjønner ikke hva folk skal med ny mus hele tiden?

 

Jeg har en Logitech Mx 510, og den klarer jeg meg fint med, kjøper ikke ny mus pga at den har bedre design foreksempel!

Nettopp. Jeg har mx510 sammen med Func nå, og kan ikke tro at MX518 o.l kan være så revolusjonerende.. Mange som merket forskjell forresten?

Alltids greit med en god kvalitetsmus til, så slo til på SHG sitt tilbud,

MX510 og Steelpad S&S til 335,-

Skal bruke dette settet til skolearbeid o.l med den bærbare, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...